Please assign a menu to the primary menu location under menu

Tračevi i spekulacije

AMuS: Red Bull ima najteži bolid, Mercedes ipak najbolji u sporim krivinama

Mark Thompson/Getty Images/redbullcontentpool.com

Ovaj nemački list dao je svoje viđenje o stanju bolida posle testa u Bahreinu.

Svima je poznato da je ove godine na snagu stupila velika promena tehničkog pravilnika, pa su tako novi bolidi dosta drugačiji od ostalih. Upravo to dalo je priliku svima da ranije krenu sa dizajniranjem bolida, pa se tako i posle zimskih testova ne zna pravi odnos snaga na stazi.

Pored toga, FIA je morala da interveniše, gde je povećala minimalnu težinu bolida za još 3kg a po nekim navodima samo jedan tim je uspeo da se uklopi u ovu cifru od 798kg. Svi ostali su dosta teži, od 5kg do 20kg što ih po krugu može koštati od 0.2s do 0.7s.

Prema pisanju Auto Motor und Sporta, “najbuckasti” bolid je upravo Red Bullov koji je preko mere prešo baš za 20kg, što je potvrdio i Helmut Marko.

“Moraćemo da smanjimo kilažu korak po korak.” kazao je Austrijanac.

Sa druge strane i Mercedes nije u minimalnim granicama, ali se veruje da je to upola manje od onoga što ima novi Red Bull.

Prema GPS podacima od strane Ferrarija, Mercedes je pokazao da je najbrži u sporim krivinama, ali je nemački tim koristio najslabiji mod motora. Prema njihovim rečima, oni su novi agregat samo jednom ili dva puta uključili u veći mod tokom ovih testova kao i da W13 najviše performansi gubi na pravcima i u brzim krivinama pre svega zbog efekta poskakivanja. Ipak, ukoliko nemački tim uspe da sklopi ili da ponovi performanse sa drugog dana testa u Bahreinu, odnosno ukoliko uspeju da na pravi način adaptiraju pod, onda prema navodima novinara koji su bili na stazi Mercedes može da se uključi u borbu sa Red Bullom i Ferrarijem.

Takođe, tim iz Milton Kinsa je pripremio novo zadnje vešanje bolida koje menja svoje ponašanje kada se dostigne brzina od 250 km/h kako bi eliminisalo uticaj poskakivanja na pravcima. Verstappen bi terbalo da ovaj sistem ima na prvoj trci dok bi Perez ovaj novi deo trebao da stigne za VN Saudijske Arabije.

Ipak, Mercedes i Honda, odnosno Red Bullovo odelenje za razvoj agregata, iskazali su zabrinutost zbog Ferrarijevog novog motora, koji je prikazao odlične performanse tokom testova.

Ovo su sve pretpostavke ovog prestižnog nemačkog lista, ali da li će se one pokazati kao tačne ostaje da se vidi već za nekoliko dana.

Od sada nas možete pratiti i na INSTAGRAMU. Vesti kao i ostale novosti možete pratiti i preko našeg Viber Public Chata klikom OVDE kao i našem forumu. Takođe zapratite našu Facebook stranicu i Twitter nalog.

Leave a Reply