Red Bull je danas koristio nove delove i čini se da su oni značajno ubrzali njihov bolid.
Prvi deo poslednjeg dana testiranja je počeo sat vremena ranije za ekipu Haas, a u akciji je ponovo bio Kevin Magnussen, koji je sinoć tokom dodatnih sat vremena postavio najbolje vreme od 1m33.2. Na njegovu žalost, tim je ponovo imao određenih tehničkih problema, pa nije stigao da vozi onoliko koliko je želeo tokom svog poslednjeg boravka na stazi pre prve trke.

McLarenu su jutros konačno stigli bitni delovi za kočioni sistem, pa je Norris bio više u akciji. Britanac je tokom ranog dela sesije držao prvo mesto, sve dok ga prvo na C3 a onda i na C4 gumama nije nadmašio Guanyu Zhou u Alfi, koja je po prvi put vozila ozbiljnije brze krugove.
Red Bull je dosta vremena jutros proveo u garaži pošto su mehaničari montirali nove delove na bolid. Perez je isprobao nešto redizajnirane bočne usisnike i pod i on je na C4 gumi zabeležio vreme od 1m33.105s, koje je ujedno bilo i najbrže do pauze za ručak.

Sainz je od jutros u Ferrariju vozio na C2, C3, C4 i C5 komponenti, ali se nije fokusirao na brze krugove. On je radio na dugim stintovima i simulaciji trke i završio je jutro na četvrtom mestu iza Pierrea Gaslyja.
Brze krugove nismo videli ni od Hamiltona, koji je takođe bio fokusiran na simulaciju trke, a on i Gasly su u jednom trenutku imali priliku da se trkaju na stazi. Gledajući njihov duel se stekao utisak da je praćenje bolida ispred zaista olakšano sa novim aerodinamičkim pravilima.

Druga polovina dana je počela sa brzim krugovima Maxa Verstappena na C2 i C3 gumi. On je vreme spustio do 1m32.645s, ali je bilo evidentno i da je Red Bull koristio nešto više snage na pravcima.
To vreme je bilo aktuelno kao najbolje sve dok Leclerc nije montirao mekše C4 gume i vozio 1m32.415s. Naravno, teško je reći ko je imao kolik goriva u bolidu, ali ono što je sigurno je da niko nije bio prazan i da niko nije odvrnuo motore do kraja.

Treća pozicija je pripala George Russellu, koji je uspeo da pronađe balans tek sa C5 gumama. Mercedes je ponovo dosta poskakivao, a tim je maksimalno spustio bolid kako bi pokušao da pronađe performanse.
Pred kraj su viđeni sjajni krugovi Schumachera i Bottasa na C3 gumama. Istina, tada su i uslovi bili hladniji, ali su oni na C3 gumama imali veoma dobra vremena. Bottas je bio pola sekunde sporiji od Leclerca, ali mu je odmah nakon tog pokušaja otkazao menjač zbog čega je bila istaknuta crvena zastava. U poslednjih 20 minuta je Verstappen imao dva pokušaja na C5 gumi i upravo je sa njima ostvario najbolje vreme od 1m31.720s.

Do kraja dana je Alonso uspeo na C4 da spusti svoje vreme i probije se na treće mesto ispred Russella i Bottasa. Tsunoda je bio šesti ispred Pereza, dok je Schumacher završio malo iza Meksikanca. VNorris je popodne pred kraj dana ostvario deveto vreme, dok je Vettel kompletirao prvih deset.
Za nedelju dana je na programu prva trka i biće jako zanimljivo videti poredaka kada svi budu morali da jure najbolja moguća vremena.
- Verstappen, Red Bull, 1m31.720, C5, 53 laps
- Leclerc, Ferrari, 1m32.415, C4, 51
- Alonso, Alpine, 1m32.698s, C4, 122
- Russell, Mercedes, 1m32.759s, C5, 71
- Bottas, Alfa Romeo, 1m32.985s, C3, 68
- Tsunoda, AlphaTauri, 1m33.002s, C5, 57
- Perez, Red Bull, 1m33.105s, C4, 43
- Schumacher, Haas, 1m33.151s, C3, 57
- Norris, McLaren, 1m33.191s, C2, 90
- Vettel, Aston Martin, 1m33.821s, C4, 81
- Zhou, Alfa Romeo, 1m33.959s, C4, 82
- Gasly, AlphaTauri, 1m34.865s, C4, 91
- Sainz, Ferrari, 1m34.905s, C5, 68
- Albon, Williams, 1m35.171s, C3, 18
- Latifi, Williams, 1m35.634s, C3, 124
- Stroll, Aston Martin, 1m36.029s, C3, 53
- Hamilton, Mercedes, 1m36.217s, C5, 78
- Magnussen, Haas, 1m38.616s, C2, 38
Od sada nas možete pratiti i na INSTAGRAMU. Vesti kao i ostale novosti možete pratiti i preko našeg Viber Public Chata klikom OVDE kao i našem forumu. Takođe zapratite našu Facebook stranicu i Twitter nalog.