Japanski proizvođač idalje radi na rešavanju problema vezanih za turbopunjač na njihovom agregatu.
Na prošloj trci za VN Monaka, Jenson Button je u McLarenu zamenio Fernanda Alonsa koji je dobio kaznu pomeranjem za 15. mesta na gridu jer je Honda opet bila primorana da na tom bolidu promeni MGU-H komponentu i tubopunjač. Yusuke Hasegawa je još ranije potvrdio da ovaj sistem trenutno može da izdrži samo dve trke u šampionatu, jer se podaci sa testova u labaritoriji i sa staze ne poklapaju.
“Zbog određenih problema, mi smo ove komponente menjali na svake dve trke. Ali, na testovima u labaritoriji MGU-H izdrži i preko 5000km, što znači da nije potrebno ograničenje. Moramo da nađemo rešenja za ovu situaciju. Posle toga radili smo i određene testove sa nekim promenama, gde smo videli probleme, što znači da su potrebne male promene.” kazao je Hasegawa.
Prema njegovim rečima zbog toga, svi ljudi koji rade na ovom projektu jesu malo zbunjeni, jer se rezultati sa testova i sa staze trenutno nepoklapaju.
“Sve dok ne budemo mogli da završimo pet ili šest trka ne možemo reći da smo uspeli da rešimo problem. Za sada rešenje ide u pravom smeru. Trebalo bi da dovedemo neke izmene za VN Kanade, ali dok se to ne desi zadržaćemo istu specifikaciju MGU-H sve dok se problemi ponovo ne dogode. ” dodoa je prvi čovek Honde.