Mercedesova forma je definitivno bolja u poslednje vreme, a Wolff je sada otkrio šta je njegovom timu donelo bolje performanse.
Mnogi su pažnju usmerili prema zadnjem oslanjanju bolida, koje na nekim stazama očigledno omogućava Mercedesu da postiže veću maksimalnu brzinu na pravcima.
Šef ekipe Red Bull Christian Horner je ranije rekao da on veruje da je Mercedes poboljšao svoj motor i da su zato brži na pravcima, ali to na kraju ipak nije slučaj pošto nemački tim u zadnje vreme ima mnogo problema sa jedinicom unutrašnjeg sagorevanja.
Toto Wolff je sada pričao o poboljšanim performansama njegovog tima, a na osnovu njegove izjave se može zaključiti da je upravo zadnje oslanjanje najviše pomoglo.
„Mislim da sada bolje razumemo kako da pogodimo savršena podešavanja bolida. Kada danas pogledate vremena, možete videti da najviše nadoknađujemo na pravcima.“
„Mislim da smo pronašli pravi kompromis između aerodinamičkog otpora i prijanjanja, a pri tom smo veoma brzi u brzim krivinama, dok u sporim pariramo Red Bullu“, izjavio je Wolff.
Austrijanac je dobio i pitanje vezano za aerodinamička unapređenja koja su doneta još na VN Velike Britanije i koliko je optimizacija tog novog paketa doprinela boljoj formi Mercedesa.
„Mnogo volim da gledam proces u našem timu gde veoma inteligentni ljudi pronalaze rešenja za postizanje optimalnih rezultata. U Silverstonu smo doneli nove delove i od tada smo pravili napredak na svakoj trci i izvlačili sve više performansi. Mislim da poslednje tri trke pokazuju da smo definitivno izabrali pravi put“, rekao je Wolff.
Unapređenja iz Silverstona su Mercedesu pomogla da lakše postignu efekat zaptivanja difuzora na pravcima, a u kombinaciji sa nižim zadnjim krajem bolida i oslanjanjem to daje veoma dobar rezultat. Mercedes zahvaljujući tome može da ima veći ugao zadnjeg krila, što pomaže u krivinama, a da pri tom to ne oseti na pravcima.
Sada ostaje da se vidi kako će se Mercedes suprotstaviti Red Bullu na poslednjih pet trka. Njihov glavni cilj će biti da na svakoj stazi optimalno prilagode svoj sistem na zadnjem kraju bolida. U Ostinu on nije mogao da donese mnogo, ali bi u Meksiku, na stazi koja tradicionalno odgovara Red Bullu, mogli da imaju više koristi od njega.
Od sada nas možete pratiti i na INSTAGRAMU. Vesti kao i ostale novosti možete pratiti i preko našeg Viber Public Chata klikom OVDE kao i našem forumu. Takođe zapratite našu Facebook stranicu i Twitter nalog.