Austrijanac smatra da je četvorostruki šampion trebalo da odmori malo od Formule 1.
Ferrari je Vettelu uručio otkaz još u prvoj polovini 2020, a Nemac je nekoliko meseci pokušavao da odluči šta će da radi u 2021.
Njegove opcije su bile da se penzioniše, odmori godinu dana ili da pređe u drugi tim. Na kraju se odlučio za poslednju opciju i prešao je u Aston Martin, ubeđen da će mu novo okruženje pomoći da se vrati u staru formu.
Na žalost, za sada nismo videli nikakve znake da se stari Vettel vraća. Prva trka je bila noćna mora za Nemca i tokom tog vikenda je uspeo da zaradi i pet kaznenih poena. U Imoli je bilo nešto bolje, ali u kvalifikacijama nije uspeo da napreduje dalje od Q2, dok je na trci imao tehničke probleme, zbog kojih je dobio i kaznu.
Jedan od glavnih problema je što je Aston Martin uhvaćen na krivoj nozi sa promenom pravila vezanih za pod i difuzor i forma ekipe je znatno lošija nego prošle godine.
“Kada pogledamo situaciju danas, bolje bi bilo da je malo odmorio. Ipak, isto tako treba napomenuti da su prošle tek dve trke i da je rano za zaključke. Verujem da ulaže maksimalni napor da promeni situaciju. Sebastian samo mora da povrati formu, a Aston Martin treba da se bavi tehničkim stvarima”, izjavio je Berger za italijanske medije.
On je u istom intervjuu rekao da su tvrdnje Aston Martina i Mercedesa, da su promene pravila imale za cilj da ih uspore, potpuna glupost.
Ne mislim da su pravila namerno tako skrojena da ih uspore. Ako bi smo tako razmišljali, onda je taj potez bio usmeren samo protiv Mercedesa. Svaki tim je imao priliku da se adaptira, a inženjeri vole ovakve situacije jer mogu da se dokazuju”, rekao je Berger.
Sledeća trka je na programu za nedelju dana u Portimau i videćemo kako će se Vettel tamo snaći. Ono što vidimo je da je na udaru kritika sa svih strana i videćemo šta može da uradi kako bi preokrenuo svoju formu.
Od sada možete nas pratiti i na INSTAGRAMU. Vesti kao i ostale novosti možete pratiti i preko našeg Viber Public Chata klikom OVDE kao i našem forumu. Takođe zapratite i našu Facebook stranicu i Twitter nalog kao i da svoj komentar o ovoj temi sada možete ostaviti na dnu ove stranice.