Please assign a menu to the primary menu location under menu

Trke i testiranja

Bottas diktirao tempo na drugom treningu, katastrofa za Verstappena

Mercedes je zabeležio još jedan 1-2 plasman na treninzima u Imoli, dok je Verstappen doživeo tehnički problem na samom početku.

Vozači su na početku drugog treninga odlučili da koriste srednje-tvrdu komponentu, koja nije viđena previše puta jutros.

Na početku treninga su se na vodećim pozicijama smenjivali vozači Ferrarija i Mercedesa. Vremena su krenula od 1m17s, ali su vrlo brzo spuštena i ispod te granice. Hamilton se u jednom trenutku izdvojio na vrhu, a Verstappena je zadesio mehanički kvar na stazi, zbog čega je morao da parkira bolid pored staze.

Zbog toga je na stazi bio period virtualnog vozila bezbednosti, a Bottas je po nastavku treninga vozio 1m15.551s i ubedljivo preuzeo prvo mesto, dok je Hamilton u svom narednom krugu uspeo da mu priđe na desetinku. Treću poziciju je na kratko preuzeo Gasly sa pola sekunde zaostatka, ali je njegovo vreme ubrzo obrisano zbog nepoštovanja granica staze.

Najbolje vreme je sredinom sesije na mekim gumama ostvario Leclerc, ali je i taj pokušaj obrisan, dok je Sainz prišao Bottasu na tri desetinke.

Gasly je nešto kasnije uspeo da se probije na drugo mesto, dok su Mercedesi imali dosta poteškoća u svojim prvim brzim krugovima na najmekšim gumama.

Hamilton je ipak nešto kasnije uspeo da se približi Bottasu na 0.010s, dok Finac nije uspeo da napreduje.

U poslednjih dvadesetak minuta je krenulo testiranje trkačkog tempa, a Mercedes, Ferrari i AlphaTari su imali prilično izjednačen tempo na srednje-tvrdim gumama.

U samo finišu sesije je viđen incident kada je Leclerc izleteo u Rivazzi 2 i završio u zidu. Sesija nakon toga nije nastavljena, a konačni plasman prvih deset je bio Bottas, Hamilton, Gasly, Sainz, Leclerc, Perez, Tsunoda, Norris, Giovinazzi i Stroll.

Od sada možete nas pratiti i na INSTAGRAMU. Vesti kao i ostale novosti možete pratiti i preko našeg Viber Public Chata klikom OVDE kao i našem forumu. Takođe zapratite i našu Facebook stranicu i Twitter nalog kao i da svoj komentar o ovoj temi sada možete ostaviti na dnu ove stranice.

Leave a Reply