Vozači Red Bulla su zauzeli prve dve pozicije, a najbliži pratilac im je bio Leclerc.
Vremenski uslovi su bili povoljni, ali je ranije padala kiša, pa je staza na početku treninga bila neverovatno klizava. Bolidi su klizali na sve strane, pa je Leclerc u jednom trenutku pokosio jedan čunj, koji je bio prišrafljen u asfalt, na mestu gde se staza odvaja prema pit-lane-u. Sesija je na kratko prekinuta, pošto su ti šrafovi ostali da štrče iz asfalta i u takvim uslovima je moglo da dođe do oštećenja guma.
Po nastavku sesije nije bilo mnogo akcije na stazi. Bottas je jedini bio aktivan i on je držao najbolje vreme od oko 1m47s.
Kasnije su i ostali počeli da se vraćaju na stazu, a Verstappen je tek sredinom sesije uspeo da skine Finca sa vrha.
Većina vozača se vratila u boks polovinom sesije ,a u tim trenucima se na stazu vratio Bottas, koji je povratio prvo mesto. On je u tom periodu i prvi spustio vremena ispod 1m40s, ali ga je pola sata pre kraja nadmašio Verstappen za tri desetinke. Ferrarijevi vozači su bili odmah iza, a ubrzo su uspeli i da postave vremena bolja od Bottasovog.
Dvadesetak minuta prekraja je problem sa Kotorom imao Sainz, zbog čega je morao da se parkira pokraj staze, a na snazi je bio period virtualnog vozila bezbednosti. Ekipa je još ranije u treningu primetila određene probleme, ali oni očigledno nisu otklonjeni.
U finišu treninga su Ferrarijevi vozači pojačali tempo, pa, se se u nekoliko navrata smenjivali na vrhu i oni su prvi spustili vremena ispod 1m36s.
Albon je desetak minuta pre kraja vozio 1m35.318s i prešao na prvo mesto, a sa čela, ga je skinuo timski kolega Verstappen u samom finišu treninga i tako sa vremenom 1m35.077s završio trening kao najbrži. Albon je ostao drugi ispred Leclerca i Gaslyja, koji je za razliku od Red Bulla i Ferrarija na tvrdim, bio na srednje-tvrdim gumama u finišu sesije.
Vettel je bio peti ispred Kvyata, dok su Norris, Giovinazzi, Bottas i Ocon kompletirali prvih deset.
Vesti kao i ostale novosti od sada možete pratiti i preko našeg Viber Public Chata klikom OVDE kao i našem forumu. Takođe zapratite i našu Facebook stranicu i Twitter nalog.