Please assign a menu to the primary menu location under menu

Trke i testiranja

Verstappen najbolji na drugom treningu za VN Štajerske

SPIELBERG, AUSTRIA - JULY 10: Max Verstappen of the Netherlands driving the (33) Aston Martin Red Bull Racing RB16 on track during practice for the F1 Grand Prix of Styria at Red Bull Ring on July 10, 2020 in Spielberg, Austria. (Photo by Mark Thompson/Getty Images,) // Getty Images / Red Bull Content Pool // AP-24K824R312111 // Usage for editorial use only //

Vozač Red Bulla uspeo je da zabeleži najbolje vreme.

Vremenski uslovi pred početak drugog treninga bili su dosta topli, pa je tako temperatura staze na Red Bull Ringu bila 53 a vazduha 31 stepen. Sesija je kasnila sa otvaranjem 5 minuta, pošto je bilo određenih problema sa dešavanjima tokom kvalifikacija Formule 3.

Tokom prvog treninga video je bilo primetno da vozači Mercedesa nisu koistili meke gume. Prvo vreme tokom popodneva postavio je Romain Grosjean koji je Red Bull Ring okrenuo za 1m07.159s. Za njim se našao i Antionio Giovinazzi koji je propustio prvi trening kao i Nicholas Latifi koji je imao problema sa svojim Williamsom. Charles Leclerc je ubrzo zatim došao na vodeću poziciju sa medijum pneumaticima – 1m06.169s ali ispred njega izašao je Daniil Kvyat koji je sa tvrdim gumama bio bolji za 46 hiljaditnki (1.06.161s).

Posle 10 uvodnih minuta Segio Perez je uštopovao najbolje vreme od 1m05.512s na medijum pneumatiku. Lance Stroll je koji minut bio brži za 56 hiljaditinki dok je Charles Leclerc kasnio oko pola sekunde za vozačima Racing Pointa. U tim momentima izbačena je i crvena zastava zbog udesa Daniela Ricciarda koji je izgubio kontrolu nad bolidom u desetoj krivini i završio u pesku.

Sudije su odlučile da obišu vreme Lewisa Hamilton, koji nije poštovao granice staze. Posle desetak minuta pauze zbog uklanjanje Renaultovog bolida i popravka ograde, trening je ponovo vraćen u normalan ritam. Britanac u Mercedesu se odmah po restartu vratio na stazu i tako zabeležio najbolje vreme od 1m05.088s na medijum gumama, ali se Perez ponovo vratio na prvo mesto – 1m04.087s ali ovoga puta na mekim pneumaticima. Max Verstappen se probio do druge pozicije ali je njegov krug obisan zbog nepoštovanja granica staze.

Na nešto manje od sat vremena do kraja izbačena je žuta zastava zbog Alexandera Albona koji se okrenuo na trećoj krivini ali je uspeo da nastavi sesiju. Verstappen je u narednom pokušaju uspeo da sastvi dobro vreme i tako dođe do drugom mesta – 1m04.570s sa medijum gumama. Sergio Perez je takođe uspeo da popravi svoj učinak na 1m03.877s dok je Valtteri Bottas sa mekim pneumaticima imao zaostatk od pola sekunde. Sebastian Vettel je sa istim gumama uspeo da dođe do petog mesta u tom momemtu sa zaostatkom od osam desetinki, ali je i njegov krug obisan jer je otišao široko van staze. Ipak, Charles Leclerc je dospeo na peto mesto sa istim zaostatkom od 0.8s za Sergiom Perezom. Lewis Hamilton je tada bio četvrti sa sedam desetinki zaostatka za Perezom, dok je Lance Stroll došao do drugog mesta pa je Racing Point imao prve dve vodeće pozicije. U ovom momentu svi vozači su koristili meke gume.

U drugoj polovini treninga Max Verstappen je sa crvenom komponentom poboljšao svoje vreme posle problema sa bolidom, pa je tako izbio na drugu poziciju ali je njegov krug obisan. Ipak, Valtteri Bottas je dodao gas i uspeo da izbije na čelo – 1m03.703s takođe sa mekim gumama dok je Lewis Hamilton bio peti. I posle više pokušaja, Max Verstappen je zabeležio najbolje vreme od 1m03.660s.

Na 25 minuta do kraja Sebastian Vettel se vratio na stazu ali sa medijum gumom, pa tako nije uspevao da popravi vreme dok je Lewis Hamilton izašao iz bolida na kome su radili mehaničari. Desetak minuta kasnije imali smo i još jednu žutu zastavu zbog izletanja Alexandra Albona na osmoj krivini ali se Tajlanđanin bezbedno vratio na stazu. U samom finišu sesije vozači su radili na simulaciji trke, pa je tako Holanđanin ostao na prvom mestu ispred Bottasa, Pereza i Strolla. Sainz je trening završio na petom mstu ispred Hamiltona, Albona, Norrisa, Leclerca i Ocona.

twitter.com/F1

Leave a Reply