Hamilton i Mercedes su prikazali znatno bolji tempo nego na jučerašnjim treninzima.
Prva merena vremena su postavili vozači Haasa koji su vozili oko 1m24s., a sličan tempo su imali i Massa i Wehrlein. Međutim, za Grosjeana se sesija ubrzo nakon toga završila pošto je u jednom od narednih krugova izgubio kontrolu u Askari krivini, izleteo sa staze i ostao zaglavljen u pesku.
Na stazi je u tim trenucima bilo aktivno virtualno vozilo bezbednosti dok se bolid Haasa ne skloni, a taj period je potrajao oko pet minuta.
Vozači Red Bulla su bili u akciji prvi po nastavku sesije, a najbolje vreme od 1m23.709s je zabeležio Ricciardo.
Hamilton je potom ostvario ubedljivo najbolje vreme od 1m22.856s, dok je Vettel bio sedam desetinki sporiji. Rosberg je potom na kratko preuzeo drugo mesto, ali je ostao pola sekunde iza Hamiltona. Vettel ga je ubrzo nadmašio zada dve stotinke, ali na super-mekim gumama.
Hamilton i Rosberg su dvadesetak minuta pre kraja prešli na super-meke gume, a Hamilton je potvrdio svoj sjajan tempo sa krugom 1m22.008s, dok Rosberg nije imao odgovor i zaostao je čak 4 desetinke. Ta vremena su ostala aktuelna do kraja treninga, a samo je Vettel uspeo da se približi Mercedesima unutar sekunde, ali je i njegov zaostatak bio ogroman. Raikkonen je ponovo bio četvrti, dok se iza njih našao dvojac Williamsa predvođen Bottasom. Ricciardo i Verstappen su ovoga puta pali na sedmo I osmo mesto, dok su poslednje dve pozicije u prvih deset pripale Perezu i Gutierrezu.