Italijanski tim priznao je da je ovo razlog zbog čega bolid ima manju brzinu na pravcu.
Kada je Ferrari po prvi put tetsirao svoj novi bolid prema rečima vozača on je bio korak napred u pogledu brzine u krivinama, ali SF1000 nije tako dobar što se tiče brzine na pravcu. Upravo ovo je bilo najjače oružje tima tokom prošle sezone ali za ovaj nedostatak Binotto je kazao da je to kombinacija slabijeg motora i aerodinamike.
“Mislim da je to kombinacija ova dva faktora.” kazao je šef Ferrarija za Motorsport.com. “Mislim da što se tiče performanse motora ovoga puta nismo tako snažni kao prošle godine. Nekako smo se ove godine fokusirali na pouzdanost pa je tbog toga urađen kompromis u odnosu na performanse. Ali i aerodinamika učtče na brzinu. Sada, moramo da radimo na oba polja. Probleme sa aerodinamikom je lakše ustanoviti u odnosu na motor, zbog čega ćemo morati da čekamo novu specifikaciju.”
Vesti sa testa kao i ostale novosti od sada možete pratiti i preko našeg Viber Public Chata klikom OVDE kao i našem forumu. Takođe zapratite i našu Facebook stranicu i Twitter nalog.