Please assign a menu to the primary menu location under menu

Vesti

Verstappen prekinuo Ferrarijev niz pol-pozicija

Holanđanin se najbolje snašao na stazi koja se konstantno ubrzavala i došao do druge pol-pozicije u sezoni.

Prvi deo kvalifikacija je pripao vozačima Red Bulla. Max Verstappen je postao prvi čovek koji je ovog vikenda vozio krug brže od 76 sekundi. Njegovo vreme od 1m15.949s je bilo dve desetinke brže od Albonovog i četiri od Leclercovog koji je bio najbliži pratilac vozača Austrijskog tima.

Pored očekivanog ispadanja vozača Williamsa nakon Q1, kvalifikacije su se nakon prvih osamnaest minuta završile još za Strolla, Magnussena i Grosjeana.

Velika potrošnja pneumatika koju smo videli na jučerašnjim treninzima je primorala vodeće timove da ozbiljno razmisle o kvalifikovanju u Q2 na srednje-tvrdim gumama. Na kraju su takav potez i povukli, a najbolje vreme od 1m15.914s je ostvario Vettel. Međutim, u finišu je viđeno iznenađenje pošto su Mercedesi ipak postavili vremena na novim mekim gumama, pa su na kraju oni bili ti koji su imali najbolja vremena. Hamilton je vozio 1m15.721, dok je Bottas bio desetinku iza.

Staza se ubrzala u finišu Q2, a na kraju su od borbe za pozicije tokom poslednjih dvanaest minuta morali da se oproste Perez, Hulkenberg, Ricciardo, Raikkonen i Giovinazzi.

Nakon prve serije krugova, Verstappen je bio jedini ko je vozio ispod 1m15s i našao se desetinku ispred Leclerca i dve ispred Vettela. Odličan je bio i Albon u drugom Red Bullu koji je bio peti i razdvojio Mercedese.

Poslednji pokušaji su bili slabi za Verstappenove rivale, a u samom finišu je Bottas završio u zidu na izlasku iz poslednje krivine. Zbog toga je Vettel morao da uspori u finišu kruga, dok je Verstappen iz nekog razloga nastavio punim gasom i postavio vreme od 1m14.758s.

Leclerc je ostao drugi, ispred Vettela, a pozicije su ostale iste i smeđu Hamiltona, Albona i Bottasa. Sainz i Norris su potvrdili da je Mclaren trenutno najbolji tim od ostalih, dok su Kvyat i Gasly kompletirali prvih deset.

(Diskusija)

Leave a Reply