Nemac je prikazao odličnu formu na drugom treningu u Meksiku.
Tokom prvih desetak minuta, Norris je predvodio karavan, a najbliži pratioci su mu bili vozači Alfa Romea.
Vrlo brzo su na stazu izašli i vodeći pa su ubrzo Leclerc i Vettel preuzeli vodeće pozicije, a pratio ih je Verstappen.
Ono što je bilo očigledno je da prijanjanje na stazi nije bilo dobro, pa su se vozači pravili dosta korekcija u krivinama.
Vettel je držao vodeću poziciju sa krugom 1m17.960s, a većina vozača je u tim trenucima vozila na srednje-tvrdim gumama.
Nakon samo petnaest minuta je viđen prekid sesije pošto je Albon izgubio kontrolu i završio u zaštitnom zidu.
Sesija je nastavljena na oko sat vremena pre kraja, a Verstappen je odmah uspeo da razdvoji Ferrarije. Isto je potom pošlo za rukom i Hamiltonu, koji je bio treći. Verstappen je nešto kasnije vozio identično vreme kao Vettel, a Bottas jeza to vreme testirao tvrdu komponentu i imao je sedam desetinki zaostatka.
Ferrari je bio prvi tim koji je poslao svoje vozače na stazu na mekim gumama. Prvo je Leclerc vozio 1m17.072s, ali je potom Vettel postavio ovo najbolje vreme od 1m16.607, skoro pola sekunde bolje od timskog kolege.
Verstappen je odgovorio sa dobrim krugom, ali je ostao desetinku iza Nemca.
Bottas i Hamilton su nešto kasnije izašli na stazu, ali su imali velike zaostatke.
Iza njih su najbolje plasirani bili Kvyat i Gasly u Toro Rossu, dok su Sainz, Hulkenberg i Norris zaokružili prvih deset.
Kao po običaju, poslednjih četrdesetak minuta sesije je bilo rezervisano za testiranje trkačkog tempa, tako da prostora za neke promene u plasmanu nije bilo.