Italijanski proizođač ujedno je odbacio mogućnost da se trka odradi sa jednim zaustavljanjem.
Već u drugom delu kvalifikacijama videli smo da će taktika između vodećih timova biti drugačija, jer su se vozači Mercedesa odlučili da krenu sa medijum gumom dok je Ferrari izabrao da startuje sa mekom komponentom. Zbog toga, Pirelli sugeriše da će ovoga puta najbrža taktika biti sa sa dva zaustavljanja a za one koji startuju sa mekom gumom predlaže se prvi servis oko 13 kruga, onda još jedan isti stint sa istom komponentom još narednih 13 krugova, kada bi se stavio tvrd pneumatik sa kojim bi se završila trka.
Druga alternativa jeste da se krene sa medijim gumom u prvih 15 krugova, uzme meka komponenta u narednih 13 a trka bi se takođe zvaršila na tvrdoj gumi. Pirelli ne odbacuje mogućnost da se vide čak i tri zaustavljanja ukoliko je degradacija mekih guma veća nego što se očekuje a to bi izgledalo ovako: meka u prvih osam krugova, meka u narednih 11, opet meka za novih 11 krugova i do kraja sa tvrdom gumom. U prvih deset vozača samo vozači Merecdesa i Red Bulla krenuće sa medijum gumom, dok će Ferrari i ostali koristiti meki pneumatik. Evolucija staze je dosta velika i to će biti bitan faktor, pre svega zbog nove podloge.
Presotali setovi guma za VN Velike Britanije: