Monašanin je čini se još jednom odlično raspoložen i spreman za borbu sa Mercedesima.
Tokom prvih petnaest minuta nije viđeno gotovo ništa osim instalacionih krugova.
Prva merena vremena su Beležili Sainz i Kvyat i oni su se u par navrata smenjivali na prvom mestu.
Albon je potom na mekim gumama vozio ubedljivo najbrže od svih, pa je njegovo vreme od 1m06.175s bilo nedostižno za rivale iz sredine poretka.
Bottas je bio prvi od vodećih na stazi i on je takođe na mekim gumama vozio 1m05.510s. Njemu su se ubrzo pridružili na stazi i vozači Ferrarija i vozili su mnogo brže. Prvo je Leclerc ostvario vreme od 1m04.826s, dok je. Vettel bio dve ipo desetinke sporiji.
Bottas je u narednom pokušaju uspeo da D ih razdvoji, ali je ostao pune dve desetinke iza Leclerca.
Monašanin je potom pronašao još pola sekunde sa krugom 1m04.275s, a Bottas, Vettel i Verstappen su svi imali preko tri ipo desetinke zaostatka.
Hamilton je sa druge strane imao velikih problema da sastavi čist krug i on je nakon pola sata bio tek peti sa preko četiri desetinke zaostatka.
Bottas je izašao na stazu sa novim setom mekih guma dvadesetak minuta pre kraja i preuzeo je prvo mesto sa vremenom 1m04.221s.
Potom je Leclerc vozio desetinku brže, dok je Hamilton zaostao za vozačem Ferrarija svega jednu stotinku. Vettel sa druge strane nije imao najbolji krug, pa je ostao dve desetinke iza.
Monašanin je destak minuta pre kraja postao prvi čovek koji je ovog vikenda vozio krug ispod 64 sekunde a do kraja sesije niko nije uspeo da ga ugrozi.
Hamilton je ostao desetinku ipo iza njega, dok su Bottas i Vettel bilo oko dve desetinke sporiji.
Verstappen je nakon dosta problema sa gužvom na stazi bio peti ispred Norrisa, Gaslyja, Sainza, Giovinazzija i Kvyata.