Šef tima iz Milton Kinsa izneo je neke činjenice koje su se desile tokom VN Malezije 2013. godine.
Tada, u drugoj trci sezone, Mark Webber je vodio trku ispred Sebastiana Vettela kada je sam pozvao komedu Multi 21. To je značilo da bolid sa brojem 2 zadržava prednost u odnosu na broj 1 do kraja trke, odnosno da Australijanac završi trku ispred Nemca. Ipak, to se na kraju nije desilo jer je Vettel izveo pobednički manevar i pobedio na VN Malezije. Posle dosta godine, Christian Horner otkrio je zbog čega je vozač Ferrarija to uradio:
“To je najverovatnije uradio jer su se neke stvari akumulirale još na kraju 2012. kada se Sebastian borio sa Fernandom za šampionat. Tada ga je Mark obišao na startu u Brazilu, kada on nije bio u trci za titulu, pa je kasnije Vettel imao udes sa Brunom Sennom. Sebastian je bio veoma ljut, jer smo pre toga razgovarali o ovom slučaju. Mark je trebao da podrži timskog kolegu u takvoj situaciji. Ali, izgleda da je bila naplata toga u Maleziji, samo dve trke posle toga, ali razmak je bio pet meseci. Tada smo imali situaciju da je Mark bio ispred sa starijim gumama dok je Sebastian iza bio brži i kada je dobio narednu zadrži poziciju. Sebastian je tada pomislio da ništa nema od toga.”