Honda neće praviti prepreke Jukiju Cunodi ukoliko naredne godine odluči da vozi za tim koji nema povezanost sa japanskim proizvođačem motora.
Kako se približava kraj partnerstva između Honde i Red Bula, sve je izvesnije da bi Cunoda mogao ostati bez mesta u programu “energetskog giganta” nakon 2025. Honda će od 2026. godine snabdevati Aston Martin pogonskim jedinicama, ali su mesta u britanskom timu već zauzeta jer Fernando Alonso i Lens Strol imaju važeće ugovore. Cunoda se povezuje s rezervnom ulogom u Aston Martinu, ali predsednik HRC-a, Koji Vatanabe, veruje da još postoji šansa da japanski vozač ostane u Red Bulovom sistemu.
Ipak, Honda će se definitivno povući iz saradnje sa Red Bulom nakon poslednje trke sezone u Abu Dabiju. Neki su spekulisali da bi Red Bul mogao ranije raskinuti saradnju sa Cunodom i već tokom letnje pauze uvesti Isaka Hađara kao zamenu. Ipak, Vatanabe odbacuje tu mogućnost:
„Pre svega, nije bilo nikakvog razgovora o promeni tokom letnje pauze. Ono što čujemo jeste da se, iako njegova forma trenutno nije sjajna, promene neće uvoditi ishitreno.” izjavio je Japanac a motorsport.nextgen-auto.com. “Tim planira da sagleda sve iz dugoročnije perspektive. Znam da kruže razne glasine, ali potvrđeno je sa Red Bulom da će Juki voziti do kraja sezone. Ako ostvari dobre rezultate u drugoj polovini godine, to će mu otvoriti više mogućnosti za nastavak karijere.“

Ukoliko Red Bul ne zadrži Cunodu, a Honda ne uspe da ga smesti u Aston Martin, postoji i mogućnost prelaska u Kadilak, koji se 2026. pridružuje F1 šampionatu. Upitan da li ga zabrinjava ideja da Cunoda vozi za tim koji koristi Ferarijeve motore, Vatanabe je odgovorio jasno:
„Ne, to nas ne brine.“