Razni klipovi

User avatar
Interceptor
Posts: 432
Joined: 01 Oct 2017, 08:41

Re: Razni klipovi

Post by Interceptor » 16 Jun 2020, 06:26

Renault Terminator wrote:
14 Jun 2020, 19:04
Ja kapiram da ne volis Ruse,ok,ali ne pisite gluposti,ne blamirajte se.
Ne kapiraš ti ništa očigledno,ja niti imam što da ih volim niti mrzim.Čak imam tu sreću u životu da nikog ne mrzim.A imam i tu sreću da nisam oposednut ni jednim drugim narodom a pogotovo ne vojnom silom da bi ih prekomerno dizao u nebesa kao ti Ruse (glorifikovanje Renaulta uzimam kao šalu).Možda još ne shvataš ali u poverenju ću ti reći ipak se ti blamiraš.

User avatar
Renault Terminator
Posts: 2315
Joined: 18 Feb 2017, 10:17
Location: Linz,Austrija

Re: Razni klipovi

Post by Renault Terminator » 16 Jun 2020, 10:17

Ja nisam ni napisao da ih mrzis.Voljeti jedan narod koji je potpuno indentican kao moj narod nije opsednutost,bar ne za normalne ljud,vec vrlina.Ali tebi je sistem vrijednosti malo poljujan kada ne vidis da si se izblamirao kod zrtava Amera u Vijetnamu i Rusa u Afganistanu.Ali bitno je da se malo napljuju Rusi kad se moze...to nije opsednutost,to je normalno?I ne odgovori mi na pitanje na carke Kineza i Rusa na granici?
Powered by Renault.
Image

User avatar
Renault Terminator
Posts: 2315
Joined: 18 Feb 2017, 10:17
Location: Linz,Austrija

Re: Razni klipovi

Post by Renault Terminator » 18 Jun 2020, 19:45

Powered by Renault.
Image

User avatar
Renault Terminator
Posts: 2315
Joined: 18 Feb 2017, 10:17
Location: Linz,Austrija

Re: Razni klipovi

Post by Renault Terminator » 20 Jun 2020, 22:05

Kako je jedan model Renaulta postao proizvod Chrysler korporacije.


„Francuzi“. Automobili oko kojih se često sučeljavaju mišljenja. Dok ih jedni obožavaju, drugi ih uopšte ne smatraju automobilima. Francuska ima respektabilnu automobilsku industriju, hteli to neki da priznaju ili ne. Njena istorija doseže do samih početaka razvoja automobila. Danas su najpoznatije marke Peugeot i Citroen, zajedno sa luksuznim brendom DS, i Renault. Sve tri “glavne” marke su poznate po mnogobrojnim modelima od kojih su pojedini menjali automobilsku industriju iz korena.
Lutajući internetom i društvenim mrežama naleteh na jedan zanimljiv Renault. Kompanija stara više od 120 godina lansirala je mnoge zanimljive modele, a neki su bili baš popularni na našem podneblju.
Model Dauphine je bio hit na američkom tržištu u kasnim pedesetim godinama prošlog veka. Kasnije, sedamdesetih godina, kompanija je htela da se vrati na tržište i priliku je našla u kupovini udela u AMC/JEEP kompaniji (vremenom narastao do 46%). Prvi model proizveden za Ameriku bio je Alliance (Renault 9), a kasnije su usledili Encore (R11) i Medallion (R21). Takođe su u Ameriku izvoženi modeli za evropsko tržište: R5 (Le Car), R18 i Fuego.

Koliko je Renault ozbiljno shvatio priču govori i to da je kompanija poslala u Njujork svog glavnog dizajnera Roberta Oprona da upostavi dizajnerski studio, po uzoru na francuski, gde su razvijeni gore pomenuti modeli.
U to vreme američko tržište je tražilo limuzine srednje i visoke klase. Za uspeh je Renaultu, bio potreban konkurentan model u ovom specifičnom segmentu tržišta. Upravo je na osnovu toga započet projekat X58, mada razvoj nije počeo od nule. Velika limuzina je razvijena prema zahtevima specifičnog američkog tržišta, i bila je zasnovana na šasiji modela Renault 21. Osim različitog međuosovinskog rastojanja, ogibljenje R21 preuzeto je gotovo bez izmena. Đuđaro je bio angažovan za dizajn spoljašnjosti, a takođe i unutrašnjosti automobila.
Enterijer je smatran previše evropskim, doprinos su dali i evropski i američki članovi dizajnerskog tima. Od njih se tražilo da iskoriste što je moguće više postojećih delova, pod uslovom da se ne primećuje da je u pitanju automobil razvijen u Evropi. Iz tog posebnog razloga nije bilo mnogo sličnosti sa Renaultovim modelima iz sredine osamdesetih godina.
Ručice za otvaranje vrata bile su, međutim, slične onima kod Renault 21 i 25, ali to je bilo to. Ipak, ispod lima je mnogo više identičnih komponenti. Testirane su različite verzije modela, mada 2,5-litarska V6 turbo verzija sa ručnim menjačem nije stigla ni do faze prototipa.
U junu 1987. završena je limuzina sa četvoro vrata dužine 4,9 m – Renault Premier. Otvorena je nova fabrika u gradu Bramaleji, Kanada. Automobilistička štampa je bila zadovoljna svim uloženim naporima, ali nije verovala da će Premier biti izvanredan. Nažalost, ovaj model nikada nije stigao u izloge kao Renault.
Francuska kompanija je u to vreme bila u teškoj situaciji, a predsednik kompanije Levi odlučio je da je povlačenje najbolje rešenje. AMC/Jeep i novi Premier projekat su prodati kompaniji Chrysler, uključujući novu najsavremeniju kanadsku fabriku. Konačno, krajem 1987. godine, Premier se u salone pojavio pod novim imenom: Eagle.
U Renaultu su planirane tri različite varijante za pogon. Osnovni model trebalo je da bude DL, sa 2,5-litarskim četvorocilindričnim motorom iz Jeepa Wranglera, i to sa petostepenim ručnim menjačem, ali je ta ideja odbačena. Međutim, nova američka marka osmislila je četvorocilindričnu verziju sa četvorostepenim Renault AR4 automatskim menjačem (model LX).
Model ES je posedovao V6 motor kao standard. Ovo je bila poznata PRV mašina, sagrađena u Duvrenu, u Francuskoj. Nakon što je prodat projekat Premier, i to kompaniji Chrysler, ugovoreno je da će Renault tokom čitavog proizvodnog veka prodati 260.000 tih motora kompaniji Chrysler, uz klauzulu da će za svaki motor koji nije isporučen biti naplaćivani penali. Zapremina V6 motora bila je 2,8 litara u Evropi, ali za Premier je razvijena verzija sa 3,0 litra. Snaga je bila 150 kočenih konjskih snaga, a snaga je prenošena pomoću četvorostepenog automatskog menjača (ZF).
Američkim novinarima se ova verzija dopala zbog tihog i snažnog motora. Eksterijerom se klasifikovao kao model srednje klase po američkim standardima, dok je enterijer odavao utisak visoke klase. Ručica automatskog menjača se nalazila na stubu volana, što se za prosečan automobil u SAD podrazumeva.
Dodge Monaco ES (BDS 41) iz 1991. godine
Kupci su mogli da se odluče za širok broj dodataka. Tu su bile aluminijumske felne različitog tipa, nosač za prtljag sa dodatnim spojlerom za prtljažnik, kožne presvlake, električni podizači prozora, automatski sigurnosni pojasevi i fabrički audio sistem sa ekvilajzerom.
Na početku se Eagle Premier dobro prodavao, ali posle 1988. godine su se prodajne brojke naglo smanjile. Najavljena verzija kupea (nazvana Allure) i karavanska verzija nikada nije uvedena. Od 1990. godine Premier se na tržište plasirao i kao Dodge Monaco, ali bez uspeha. Ni redizajn nije uspeo da popravi prodajne rezulate što je dovelo do toga da se 1992. proizvodnja završi posle 140.000 proizvedenih primeraka.
Eagle Premier obruč upravljača i centralna konzola
Eagle Premier je automobil koji je bio u svoje vreme jedinstven. I dan-danas se voze jer je održavanje jednostavno i povoljno, i jer su delovi dostupni putem interneta i jeftini su. Većina komponenti se može pazariti i preko sistema Renault servisa.
Prava je šteta što Renault nije ostao na američkom tržištu i što Premier na kraju nije nosio njegov logotip. Danas je Renault sa Nissanom i Mitsubishijem jedan od najvećih proizvođača na svetu. Prema nekim podacima je jedno vreme i bio najveći, ali ta alijansa pod vođstvom Renaulta je sada na klimavim nogama zbog afere svetskih razmera sa bivšim direktorom Gonom.
Svakako, Renault kao kompanija zaslužuje da bude u vrhu.
Za kraj, tu su promotivni video klipovi za Eagle Premier.

Powered by Renault.
Image

User avatar
Renault Terminator
Posts: 2315
Joined: 18 Feb 2017, 10:17
Location: Linz,Austrija

Re: Razni klipovi

Post by Renault Terminator » 23 Jun 2020, 18:19

Daimler navodno planira nova masovna otpuštanja.

Izvršni direktor Daimlera, Ola Kelenijus planira da razradi novi program štednje i u skladu s tim razmatra ukidanje još dodatnih 10 hiljada radnih mesta, što bi bilo realizovano do 2025. godine, prenosi Automobilwoche nemački poslovni magazin koji se bavi temama uglavnom iz nemačke automobilske industrije. Konkretno, u ovoj priči, redakcija pomenutog lista se pozvala na neimenovanog insajdera.
Proizvođač iz Štutgarta namerava da izmesti funkcije vezane za informacione tehnologije iz kompanije, odnosno da ih poveri nekom trećem licu s nezavisnog tržišta, kao i da redukuje broj radnih pozicija u odeljenju za istraživanje i razvoj, prenosi pomenuti germanisi magazin. Kompanija je prethodno u novembru izvestila javnost da je namerna da smanji broj radno aktivnih duša, i to na stalnim osnovama, za prvih 10 hiljada individua do 2022. godine, čime bi se obezbedlie uštede u poslovnim rashodima, vredne 1,4 milijardi evra.
Daimler, koji je obelodanio da na kraju 2019. zapošljava ukupno 299.000 radnika, je osporio navode iz izveštaja. “Jedino o čemu smo pričali i što razmatramo, tiče se jedne cifre, a ona se odnosi na očekivanih 1,4 milijardi evra uštede, na šta ciljamo,” izjavio je Jorg Hove, rukovodilac odeljenja za komunikacije u Daimleru, na pitanje novinara redakcije Bloomberga. “Sve ostalo što ste pročitali u izveštaju o kom me pitate, puko je nagađanje novinara lista Automobilwoche.”
Automobilwoche je takođe doneo još jednu veliku spekulaciju u igru. Naime, nemački magazin tvrdi da će 5 hiljada ljudi koji sada za hleb zarađuju u pogonima matične fabrike kompanije Volkswagen AG lociranim u Volfsburgu, ostati bez posla. Razlog se krije u odluci poslovodstva koncerna da izmesti dao proizvodnje komercijalnih vozila u susednu Poljsku, gde su troškovi radne snage nešto niži u odnosu na nužne u Nemačkoj.
Powered by Renault.
Image

User avatar
Renault Terminator
Posts: 2315
Joined: 18 Feb 2017, 10:17
Location: Linz,Austrija

Re: Razni klipovi

Post by Renault Terminator » 24 Jun 2020, 20:49

Ovo se mora posjetiti.
Powered by Renault.
Image

User avatar
Renault Terminator
Posts: 2315
Joined: 18 Feb 2017, 10:17
Location: Linz,Austrija

Re: Razni klipovi

Post by Renault Terminator » 27 Jun 2020, 19:47

Nas je ovaj u sredini🙂 T-72B3M
Lijevo je modernizovani T-90M a desno modernizovani T-80BVM.
Image
Powered by Renault.
Image

User avatar
Renault Terminator
Posts: 2315
Joined: 18 Feb 2017, 10:17
Location: Linz,Austrija

Re: Razni klipovi

Post by Renault Terminator » 29 Jun 2020, 20:53

Powered by Renault.
Image

User avatar
gjoko-mkd
Posts: 2643
Joined: 17 Feb 2017, 01:02

Re: Razni klipovi

Post by gjoko-mkd » 29 Jun 2020, 21:45

Isprovocan ovako...moram da odbranim čast... :mrgreen:

Kada i Jeremi ovako hvali auto...mora da je dobar



User avatar
Interceptor
Posts: 432
Joined: 01 Oct 2017, 08:41

Re: Razni klipovi

Post by Interceptor » 30 Jun 2020, 22:22


Post Reply