Dvotaktni motori

User avatar
fap
Posts: 2694
Joined: 19 Feb 2017, 21:31

Re: Dvotaktni motori

Post by fap » 14 Jan 2020, 19:42

A sto je bitna snaga???????
2005-06,07,08
Nismo imali motore jace od 1000ks pa je trkanje bilo dobro.
Ne shvatam poentu 1500ks

User avatar
Sejo #95-2
Posts: 273
Joined: 06 Sep 2018, 15:12
Location: Sjenica,Srbija

Re: Dvotaktni motori

Post by Sejo #95-2 » 14 Jan 2020, 20:14

fap wrote:
14 Jan 2020, 19:42
A sto je bitna snaga???????
2005-06,07,08
Nismo imali motore jace od 1000ks pa je trkanje bilo dobro.
Ne shvatam poentu 1500ks
Bitna je meni.Veca snaga,veca brzina.
Da,nismo primecivali snagu vec trkanje,a bez snage nebi bilo ni dobrog trkanja.Bitno je!
"Što možeš sanjati, možeš i ostvariti." Enzo Ferrari

User avatar
Interceptor
Posts: 318
Joined: 01 Oct 2017, 08:41

Re: Dvotaktni motori

Post by Interceptor » 14 Jan 2020, 22:49

Dali ima 750 ili 1500 ks je baš nebitno.Bitno je da su svi ili bar tri tima na približno istom nivou a da ostatak grida ne zaostaje mnogo.Bitno je da što manje pravila utiče na trku e to sve čini trke zanimljivim.

User avatar
gjoko-mkd
Posts: 2453
Joined: 17 Feb 2017, 01:02

Re: Dvotaktni motori

Post by gjoko-mkd » 15 Jan 2020, 09:05

Snaga motora ponajviše zavisi od količine goriva. Pošto imamo sagorevanje na svakom taktu motora...treba i više benzina

iceman036
Inženjer
Posts: 2369
Joined: 16 Feb 2017, 22:30
Location: Praha 3

Re: Dvotaktni motori

Post by iceman036 » 15 Jan 2020, 21:45

gjoko-mkd wrote:
14 Jan 2020, 16:35
I još.....lokomotiva sa 50-tih godina je,, hibrid,,...dvotakni dizel V16 služi samo za proizvodnju struje....točkovi pokreću 6 jednonasočnih elektromotora od po 300 KS( nešto oko 250 W)
Svi radni vozovi su hibridi
MVTV2
MVT75
MUV69.2
MVTV3
Zapravo svi radni vozovi SZDC :)

User avatar
fap
Posts: 2694
Joined: 19 Feb 2017, 21:31

Re: Dvotaktni motori

Post by fap » 15 Jan 2020, 21:49

iceman036 wrote:
15 Jan 2020, 21:45
gjoko-mkd wrote:
14 Jan 2020, 16:35
I još.....lokomotiva sa 50-tih godina je,, hibrid,,...dvotakni dizel V16 služi samo za proizvodnju struje....točkovi pokreću 6 jednonasočnih elektromotora od po 300 KS( nešto oko 250 W)
Svi radni vozovi su hibridi
MVTV2
MVT75
MUV69.2
MVTV3
Zapravo svi radni vozovi SZDC :)
I ne samo vozovi nego i velike radne masine i kamioni damperi od 400 tona.Imaju dizel koji pokrece elmotor koji pravi struju i pokrece el motore na osovinama.

User avatar
Interceptor
Posts: 318
Joined: 01 Oct 2017, 08:41

Re: Dvotaktni motori

Post by Interceptor » 15 Jan 2020, 22:49

Pa logično jer elektromotor ima malksimalni obrtni momenat od 0 do maks.o/min. Time je pojednostsvljen prenosni mehanizam i izdrżljivost istog.

Sent from my Mi A3 using Tapatalk


User avatar
gjoko-mkd
Posts: 2453
Joined: 17 Feb 2017, 01:02

Re: Dvotaktni motori

Post by gjoko-mkd » 15 Jan 2020, 23:07

iceman036 wrote:
15 Jan 2020, 21:45
gjoko-mkd wrote:
14 Jan 2020, 16:35
I još.....lokomotiva sa 50-tih godina je,, hibrid,,...dvotakni dizel V16 služi samo za proizvodnju struje....točkovi pokreću 6 jednonasočnih elektromotora od po 300 KS( nešto oko 250 W)
Svi radni vozovi su hibridi
MVTV2
MVT75
MUV69.2
MVTV3
Zapravo svi radni vozovi SZDC :)
Imam jednog druga koji se mnogo razume u vozove( i ja znam po nešto....član sam foruma ,,male železnjice,,...i sakupljam makete vozova...na struju), i on mi je davno objašnjavao da su njemačke lokomotive dizel-hidraulične.....a ne dizel električne.
I to je mnogo kompliciranije od dizel-električne

User avatar
fap
Posts: 2694
Joined: 19 Feb 2017, 21:31

Re: Dvotaktni motori

Post by fap » 15 Jan 2020, 23:32

Ne vidim sta tu moze da bude komplikovano.
Dizel pokrece hidraulicnu pumpu koja ppokrece ostale hidraulicne pumpe na osovinama.E sad sta je bolje bas i ne znam.Ali jedna cinjenica da se nemci nisu proslavili sa gradjevinskim masinama koje najvise i koriste hidrauliku.Cak sta vise misli. Da nema ni jedan proizvodjac koji nesto znaci da je iz Nemacke.

iceman036
Inženjer
Posts: 2369
Joined: 16 Feb 2017, 22:30
Location: Praha 3

Re: Dvotaktni motori

Post by iceman036 » 19 Jan 2020, 10:42

gjoko-mkd wrote:
15 Jan 2020, 23:07
iceman036 wrote:
15 Jan 2020, 21:45
gjoko-mkd wrote:
14 Jan 2020, 16:35
I još.....lokomotiva sa 50-tih godina je,, hibrid,,...dvotakni dizel V16 služi samo za proizvodnju struje....točkovi pokreću 6 jednonasočnih elektromotora od po 300 KS( nešto oko 250 W)
Svi radni vozovi su hibridi
MVTV2
MVT75
MUV69.2
MVTV3
Zapravo svi radni vozovi SZDC :)
Imam jednog druga koji se mnogo razume u vozove( i ja znam po nešto....član sam foruma ,,male železnjice,,...i sakupljam makete vozova...na struju), i on mi je davno objašnjavao da su njemačke lokomotive dizel-hidraulične.....a ne dizel električne.
I to je mnogo kompliciranije od dizel-električne
Spominjem samo ono sto sam ja video u mojoj radnoj praksi za ovu nepunu godinu. Zaista ne znam a iskreno me vozovi i ne zanimaju, tako da je verovatno tacno to sto kazes.
Znam za hidraulicne prenose na traktorima i manjim kamionima, opet sticajem okolnosti zbog posla ali nikada se nisam u to nesto udubljivao niti me zanima.

Post Reply