Binotto: Ceo koncept bolida je možda pogrešan

User avatar
Ukizaminje
Posts: 112
Joined: 13 Mar 2019, 09:17

Re: Binotto: Ceo koncept bolida je možda pogrešan

Post by Ukizaminje » 17 May 2019, 09:28

Iskreno trkanje mi se svidjalo jedino u periodu 2007-2013. Takodje taj period ''dominacije'' Red Bula i nije bio toliko dominantan kao sada. Tada je Red bul morao da zaradi sve te 4 titule kao i Fetel i cak i 2013 kad je pobedijvao kao nenormalan i tad je bila bitka za drugo,trece mesto, za poene,Zauber,Meklaren,Ferari,Red Bul,Mercedes na podijumima a sve to pogotovo 2012.Moraju da smanje bolide i olaksaju ih a iskreno boli me uvo da gledam kako pice 670 na sat kroz Eau Rouge,dovoljno mi je da vidim da su na granici. Uzbudljivije mi je da vidim GTE kako ide 180 200 ali vidis da je na ivici noza. tako da treba da se vratimo na krs Pirelije i V8 :D
Racing or ping pong

Knez
Posts: 9
Joined: 04 May 2019, 05:47

Re: Binotto: Ceo koncept bolida je možda pogrešan

Post by Knez » 18 May 2019, 05:14

iceman036 wrote:
16 May 2019, 13:54
MosquitoSlayer wrote:
16 May 2019, 09:28
DzonyDLG wrote:
15 May 2019, 15:31
Ja ipak mislim da je Ferarijeva greska bila to sto su potcenili Mercedes. Sigurno su ocekivali da ce Mercedes nastaviti sa evolucijom koncepta bolida iz 2017. i 2018. godine, videli pri tome da su po snazi motora jako blizu Mercedesu i odlucili da za 2019. krenu putem smanjivanja DF-a i prijanjanja da bi na pravcima mogli da se suprotstave bez da moraju da opterecuju motor previse, da ne bi morali da brinu o pouzdanosti. Tu su se grdno prevarili, Mercedes je video da je vrag odneo salu i lepo su zasukli rukave, napravili jos efikasniji motor koji je jos snazniji i stedljiviji taman toliko da bez nekog velikog opterecenja moze da bude egal sa Ferarijem na pravcima a Alison i kompanija su dobili zadatak da naprave sasiju koja ce da klizi kroz krivine sto su i uradili. Ferariju sada ponovo trebaju ogromna unapredjenja motora da bi se suprotstavili Mercedesu sto su i pokusali u Spaniji sa novom specifikacijom ali dzabe. Od ove sezone mogu da se pozdrave, za sta direktnu odgovornost snosi Binoto ma koliko ga ja podrzavao kao odlicnog inzenjera. I da, Ajs je u pravu, sve je krenulo tumbanjem vodecih u Ferariju, Markione je sve drzao pod kontrolom i licno mislim da bi Ferari bio sampion 2018. da Markione nije iznenada preminuo. Ovako cemo sada cekati jos koju sezonu da ponovo sve dodje na svoje mesto.
To bi imalo smisla da razvoj bolida ne traje jedno 18 meseci... Sam Toto je reko da bi bili potrebni meseci kad bi rešili da usvoje koncept prednjeg krila kao kod Ferarija. Tako da je ovaj koncept kod Ferarija usvojen dok je Markione bio živ. Više Ferari ima organizacionih problema nego sa bolidom. Vidi se i po Fetelu kako nema energije, neke stvari bi morao da rešava mnogo lakše.
Mislim da Ferariju je bilo presudno sto je tim pre 18 meseci vec poceo da se klima pa tako je Binoto izgleda vise mislio na fotelju nego li na bolid, a da je koncpet pogresan, pa jeste i to je neminovno. Od koncepta bolida do koncepta tima. Mada mi i dalje nije najjasnije kako je Mik Sumaher bio 2. na testu u Bahreinu sa ovakvim autom. I da, kada je neki jubilej, Ferari nikada ne napravi bolid kako treba :)
Potpuno se slažem. Koncept tima, koji ne može da izdrži pritisak visokih očekivanja, plus greške na bolidu, plus pit, plus naredbe, plus jaz koji su napravili među vozačima,može biti jednako samo neuspehu. Da li je moguće da osim zalopoljki posle 5 trka ne mogu da reše gde sve gube vreme iza RB, a da Merc i ne pominjem.

Post Reply