Please assign a menu to the primary menu location under menu

Trke i testiranja

Sainz: Bio sam previše optimističan u početnoj fazi trke

Španac je u Ostinu završio na četvrtom mestu, malo iza  Norrisa kog je i sustizao na kraju trke.

“Trka nije bila loša za mene. Imali smo dobar start. U prvom stintu sam možda bio previše optimističan pošto sam  jurio za Maxom i Lewisom. Zbog toga sam prebrzo oštetio prednje gume i morao sam da pređem na strategiju sa dva pit-stopa. Ipak, ta strategija je bila dobra i mogao sam da kontrolišem gume i tempo. Na kraju sam i sustizao Landa. U jednom krugu sam bio i sekundu brži na kraju i pomislio sam da mogu da ga sustignem, ali je on oporavio gume i moja prednost po krugu je pala na pola sekunde što nije bilo dovoljno”, izjavio je Sainz.

Od sada nas možete pratiti i na INSTAGRAMU. Vesti kao i ostale novosti možete pratiti i preko našeg Viber Public Chata klikom OVDE kao i našem forumu. Takođe zapratite našu Facebook stranicu i Twitter nalog.

3 Comments

  • Sainc ne bi stigao Norisa taman da se vozilo još 20 krugova. Ali mi je bio odličan kad je pitao tim da li da juri Norisa još ovo kao iznenadjeni pitaju jel možeš hahaha. Kako sada zovu Sainca profesor

  • Nije mi jasan Sajnc. Kako moze vozac da oporavi gume. Moze samo da ih sacuva ili potrosi I nista vise.

    • Ako mu se smanjio nivo goriva, smanjila mu se i masa samim tim i opterecenje na pneumatike, nebitno za koliko kg, to je krajnja faza trke kada je gorivo skoro na minimumu a mogu i da voze malo sporije sto znaci manje opterecenja na pneumatik. Meklaren je menjao pod i vesanje i zaista je uspeo da ustedi znacajno gume u raznim fazama trke za razliku od Ferarija koji i dalje nema optimalan aero setap.

Leave a Reply