Bottas je osvojio još jednu pol-poziciju nakon što je objavljeno da napušta Mercedes, a pratili su ga Hamilton i Verstappen koji je potpuno podbacio.
Nakon osam minuta Q1 smo imali ozbiljan incident kada je Stroll izgubio kontrolu na izlasku iz Parabolike i udarcem u zaštitni zid demolirao zadnje krilo i prednji levi kraj svog bolida.
Odmah je istaknuta crvena zastava, a prekid je potrajao dobrih 25 minuta pošto je bilo neophodno popraviti i delove zaštitne ograde.
U preostalih 11 minuta je Bottas postavio najbolje vreme od 1m16.727s, dve stotinke ispred Leclerca i nešto više od pola desetinke ispred Verstappena, koji je ranije od svih postavio vreme.
Najveće razočaranje u Q1 je bio Alonso koji je ispao nakon što ga je u samom finišu nekoliko vozača izguralo u zonu ispadanja. Pored njega su očekivano ispali još Latifi, Schumacher i Mazepin i naravno Stroll, koji praktično nije ni vozio pravi brzi krug.
Prvi izbor vozača u Q2 je bila srednje-tvrda komponenta i na kraju je većina upravo na žutim gumama prošla u Q3.
Hamilton je bio najbrži sa 1m16.474s, 9 hiljaditinki ispred Verstappena, dok je trećeplasirani Tsunoda jedini prišao dalje na mekim pneumaticima.
Interesantno je da su i pored kazni koje im slede do Q3 stigli i on i Norris. Izvan prvih deset su ostali Vettel, Raikkonen, Russell, Giovinazzi i Ocon, koji ni na mekim gumama nisu mogli da se nađu u konkurenciji za Q3. Ipak, zbog već pomenutih kazni za vozače ispred njih, oni će se svi sutra pomeriti dva mesta napred. To će biti posebno pozitivno za Vettela i Raikkonena, koji će startovati unutar prvih deset i sa slobodnim izborom guma.
Verstappen je imao dosta grešaka u svom prvom krugu u Q3, pa je prvu poziciju držao Bottas sa 1m15.875s, desetinku i po ispred Hamiltona i čak tri i po desetinke ispred Verstappena.
U drugom izlasku na stazu nije bilo promena najviše zbog greške Tsunode u drugom sektoru kojom je malo poremetio Pereza, a potom i Verstappena koji je bio iza.
Tako je Mercedes potpuno preokrenuo situaciju i došao do neočekivane prve dve pozicije u Meksiku ispred dva Red Bulla.
Gasly je u Q3 koristio zavetrinu Tsunode, što mu je omogućilo da bude peti ispred Sainza, koji je u samom finišu na predavao na šesto mesto.
Iza njega je bio Ricciardo, koji je koristio zavetrinu iza Norrisa i to mu je omogućilo da u finišu preskoči Leclerca.
Pomenuti Tsunoda i Norris su bili samo pomoćnici u Q3 i oni su ostali zakucani za deveto i deseto mesto.
Od sada nas možete pratiti i na INSTAGRAMU. Vesti kao i ostale novosti možete pratiti i preko našeg Viber Public Chata klikom OVDE kao i našem forumu. Takođe zapratite našu Facebook stranicu i Twitter nalog.