Testiranje 2020. Barselona 19.-21.02.2020.

User avatar
Mercedes-AMG///
Posts: 2637
Joined: 30 Apr 2017, 23:29

Re: Testiranje 2020. Barselona 19.-21.02.2020.

Post by Mercedes-AMG/// » 22 Feb 2020, 04:20

The best or nothing - Gottlieb Daimler

User avatar
Jaguar F1
Posts: 611
Joined: 17 Feb 2017, 14:52

Re: Testiranje 2020. Barselona 19.-21.02.2020.

Post by Jaguar F1 » 22 Feb 2020, 11:45

Merc objasnjava kako se analiziraju podaci testiranja.
https://www.mercedesamgf1.com/en/news/2 ... s-learned/

User avatar
Centurion
Posts: 1973
Joined: 17 Feb 2017, 12:02

Re: Testiranje 2020. Barselona 19.-21.02.2020.

Post by Centurion » 22 Feb 2020, 11:48

Mercedes-AMG/// wrote:
22 Feb 2020, 04:11
Axon_95 wrote:
21 Feb 2020, 16:35
Ma ne verujem da je Ferari toliko los bas,i da toliko promase sve da bi pali na nivo osrednjih timova.Ako nista drugo “klace” se sa Red Bulom bar.Mada l jos je rano za bilo kakve prognoze,ne znamo koliko kriju brzinu,tako da ce Australija biti tek prvi i pravi pokazatelj.
Australija nije nikakav realan pokazatelj jer je to tradicionalno Mercova staza.
Kako nije bre, u Melburnu vidiš sve, gdje je ko u tom trenutku. Da ne kažem gdje je Ferari sada, nakon prvih predsezonskih testova.
Po redu.
Red Bul je maltene konstantno vozio duge stintove, radili su simulacije trka, i to oba vozača. Teško je procijeniti njihovu brzinu, sem što je realno da su vozili sa prilično punim tankovima. Maks, opet nestrpljiv, i kako fino kažu Sakjovci, njhiov glavni neprijatelj biće neimanje jako brzog drugog vozača. Albon nije kompetentan voziti brzu mašinu, i što oni lijepo kažu, Nema ko izazvati Maksa, kao nekad Riki... Msm da su debelo u pravu. Ono, sit u debelom ladu, svjestan svoje pozicije u timu.
Meklaren, isto tako distanciran, i činjenica je da nisu mnogo forsirali brze krugove, niti najbrže krugove. Imaju samopouzdanja, nisu se isticali čak niti izjavama.
Has, tim koji će opet biti vodonoša, ako se po jutru dan poznaje. Bolid identičan prošlogodišnji, a vozači, ako to mogu biti, još lošiji. Čak se ni Ginter više ne buni, oguglao je. Jako loši stintovi, veoma sporo. Konstantno začelje grida. Šta se burno odigra kod njih, a to su izlijetanja Romanova. Čova je doktor za napraviti njesra u mili sekundi...
Vilijams. Koliko god dvoja Skaj F1 ubjeđivao auditorijum da je Latifi jako dobar šofer, tu leba nema. Vili bolid grize dno grida. I Juče, kad pritisne, izvrti se na stazi. Ništa drugo. Debeli zaostaci za Mercom, po dvije i po, tri sekunde. Samo su izgleda promijenili šemu, a navike i loš bolid ostali.
RP. Digla se prašina, velika. Znači, napravili su sjajan posao sa tim bolidom Merca. Svi viču, svi su ljuti. Odjednom je RP tim konkurent za titulu Međuzemlja, i ako ovako ostane, biće opasna ekipica. Smatram da taj bolid makar do prvih abdejta, odnosno, tri četiri GP vikenda, može biti jako nezgodan na stazi...
Reno. Rikijev govor tijela juče kaže kako tu opet nema ništa. Ili trola... Jer, on je spreman na sve. I voli šegu. Okon tvrdi kako nikad nije vozio sa više gripa. Neko, lagi. Činjenica, tim se ograđuje pričom kako su bolid pravili ljudi koji više nisu tu ??? Ono, došla je nova generacija, zalog za budućnost...
Ferrari.
Turini je još onomad rekao kako je Ferkan u kanalu. Uzeli su za svoj bolid pristup Red Bula, sa agresivnijim nosom bolida, radi više gripa na prednjem kraju. I omanuli. Nisu dobili što imaju Bikovi, bolid nema prijanjanje. Tad je Turini kazao, to je kockanje, da ili ne. Kod Ferarija, ne. Binoto nije lažov, on je naučnik. Inžinjer. on ima svakom problemu taj naučni pristup, on nije navikao da politički pristupa F1. On ne laže. Zato izbjegava davati intervjue. Nije Toto. Toto, slaže, ne trepne. Ne promijeni izraz lica. Birokrata. Navikao.

Drugi test je blizu, možda Ferari ispravi neke probleme, sa podacima sa ovog testa. Moža. Samatram da je Merc daleko ispred, zato nisam ni pisao o njima. Sam podatak da ljudi ispituju aktivnu osovinu upravljačkog sistema, dok se neki muče da pronađu performanse... Daleko su.
Kako neko kaže, džabe ste krečili. Spremimo se za još jednu dugu, dosadnu sezonu. Šta mi je samo žao. Uzeće Lujo sedmu titulu, i tako pljunuti na Šumaherov rad... To mi je krivo. Nije on brate kao Šumi, nikad neće biti. Ostalo, ravna linija, neka pobijedi bolji.

User avatar
Renault Terminator
Posts: 2188
Joined: 18 Feb 2017, 10:17
Location: Linz,Austrija

Re: Testiranje 2020. Barselona 19.-21.02.2020.

Post by Renault Terminator » 22 Feb 2020, 12:32

I Renault je u kanalu,5 mijesto ako uspiju dohvatiti na kraju sezone bice ravno osvajanju titule..Auto lijepo izgleda,bice super jos sa zutom kombinacijom kada je ubace,pored motora,to je sve sto mogu pohvalno reci o tom autu,sve ostalo je katastrofa..
Powered by Renault.
Image

User avatar
Axon_95
Posts: 50
Joined: 28 Feb 2019, 13:45

Re: Testiranje 2020. Barselona 19.-21.02.2020.

Post by Axon_95 » 22 Feb 2020, 14:14

Mercedes-AMG/// wrote:
22 Feb 2020, 04:11
Axon_95 wrote:
21 Feb 2020, 16:35
Ma ne verujem da je Ferari toliko los bas,i da toliko promase sve da bi pali na nivo osrednjih timova.Ako nista drugo “klace” se sa Red Bulom bar.Mada l jos je rano za bilo kakve prognoze,ne znamo koliko kriju brzinu,tako da ce Australija biti tek prvi i pravi pokazatelj.
Australija nije nikakav realan pokazatelj jer je to tradicionalno Mercova staza.
Pa ako cemo realno na 90% staza je Merc favorit.

Zoran84
Posts: 210
Joined: 26 Feb 2017, 17:25

Re: Testiranje 2020. Barselona 19.-21.02.2020.

Post by Zoran84 » 22 Feb 2020, 14:42

Merc je skoro svuda favorit.Tako da Australija jeste pokazatelj.Ali sve osim jos jedne titule Merca bi bilo veliko iznenadjenje.U ovoj eri.Ali mislim da nece biti velikih pomeranja osim ukljucenja RP-a u borbu za cetvrto mesto

User avatar
Jaguar F1
Posts: 611
Joined: 17 Feb 2017, 14:52

Re: Testiranje 2020. Barselona 19.-21.02.2020.

Post by Jaguar F1 » 22 Feb 2020, 14:55

RED BULL THE STANDOUT CAR – GARY ANDERSON’S TRACKSIDE INSIGHT
https://the-race.com/formula-1/red-bull ... ws.twitter
What you can see is that the faster cars have a little less understeer, so they can hold the line that little bit better. The not-so-quick cars (none of them are slow) tend to have that little bit less grip and, with that, a fraction more understeer.
That in itself is not the big problem, but having that little bit of understeer means they run a slightly wider line. This takes them out into the tyre marbles and – believe me – after three days of pounding round Barcelona there’s plenty of tyre debris on the outside of Turn 3.
The Red Bull is mighty through this section. Where the others are conscious of having to keep an eye on the front end there, Max Verstappen and Alex Albon can just nail it.
Looking at the available data, the Mercedes looks strongest. But based purely on trackside impressions and the way the car deals with most corners, the Red Bull RB16 is the car that really catches the eye.

User avatar
Sejo #95-2
Posts: 355
Joined: 06 Sep 2018, 15:12
Location: Sjenica,Srbija

Re: Testiranje 2020. Barselona 19.-21.02.2020.

Post by Sejo #95-2 » 22 Feb 2020, 15:06

Do trece karirane zastave,ne verujem u nista napisano.
"Što možeš sanjati, možeš i ostvariti." Enzo Ferrari

User avatar
maverick
Posts: 1770
Joined: 19 Feb 2017, 13:36

Re: Testiranje 2020. Barselona 19.-21.02.2020.

Post by maverick » 22 Feb 2020, 16:40

If a person has no dreams, they no longer have any reason to live. Dreaming is necessary, although in the dream reality should be glimpsed. For me this is a principle of life.

User avatar
kimijevština
Posts: 390
Joined: 19 Feb 2017, 16:13

Re: Testiranje 2020. Barselona 19.-21.02.2020.

Post by kimijevština » 22 Feb 2020, 16:48

Jaguar F1 wrote:
22 Feb 2020, 14:55
RED BULL THE STANDOUT CAR – GARY ANDERSON’S TRACKSIDE INSIGHT
https://the-race.com/formula-1/red-bull ... ws.twitter
What you can see is that the faster cars have a little less understeer, so they can hold the line that little bit better. The not-so-quick cars (none of them are slow) tend to have that little bit less grip and, with that, a fraction more understeer.
That in itself is not the big problem, but having that little bit of understeer means they run a slightly wider line. This takes them out into the tyre marbles and – believe me – after three days of pounding round Barcelona there’s plenty of tyre debris on the outside of Turn 3.
The Red Bull is mighty through this section. Where the others are conscious of having to keep an eye on the front end there, Max Verstappen and Alex Albon can just nail it.
Looking at the available data, the Mercedes looks strongest. But based purely on trackside impressions and the way the car deals with most corners, the Red Bull RB16 is the car that really catches the eye.
Ukratko - sve isto kao i prošle sezone. Merc dominira, Red Bul najbolji u krivinama, Ferari opet nešto zabrljao u konceptu... :D
''Steering wheel. Gloves and steering wheel yeah. Gimme steering wheel! Hey! HEY! Steering wheel, somebody tell him to give it to me! COME ON! MOVE!''

Post Reply