Razni klipovi

User avatar
Interceptor
Posts: 484
Joined: 01 Oct 2017, 08:41

Re: Razni klipovi

Post by Interceptor » 15 Feb 2020, 09:05

Sve ja to znam i dobro sam nekad istražio istoriju i modele iza "gvozdene zavese" i stvarno su imali posebnih modela i prototipova sa zanimljivim idejama baš zbog svoje izolacije samo ni jedan od tih proizvoda na kraju nije bio vrhunski.O predsedničkoj limuzini kružili su razni mitovi i tek raspadom SSSR-a su prave informacije bile dostupne.Tako se i mit malo "raspršio" o raznim čudima tog doba.
Svašta su pokušavali da naprave da pokažu "zapadu" da su bolji ili bar jednako dobri.Na žalost u autoindustriji se nikad nisu ni približili "zapadnim" standardima,u stvari manje više ni u jednoj grani industrije se nisu mogli meriti.Nije u pitanju nesposobnost ili ne znanje već je problem bio što je sve ali bukvalno sve nadgledano iz "Kremlja" i sa svim se upravljalo i odlučivalo sa tog mesta gde su bili političari a ne stručni ljudi.U krajnjem slučaju odlukama tog "Kremlja" je i došlo do nuklearne katastrofe u Černobilju.Kad pričaš o dostignućima Sovijetske i Ruske autoindustrije trebalo bi da znaš da su tamo auto bez problema kupovali samo visoki funkcioneri stranke.Čak ni istaknuti intelektualci i umetnici nisu mogli kupiti auto bez čekanja samo oni su čekali mnogo manje od običnog gradjanina recimo od jedne do par godina.Običan gradjanin je čekao na odobrenje za kupovinu vozila i do 15 slovima petnaest godina a cena jedne lade recimo prema njihovim platama je bila ka o da danas kupuješ neki supersportski automobil.Kad su došli na red ako nisu skupili novac mesto sa liste se prodavalo nekome ko je imao para.Ni raspadom SSSR-a se dugo nije to popravilo.Povećanjem slobode kretanja su Rusi odlazili u inostranstvo i kupovali ruska vozila i uvozili u zemlju jer novo nisu mogli kupiti ali delovi su bili dostupni.Postala je praksa da kupe polovno (puno i iz Jugoslavije) i uvezu i napakuju sve što treba novim delovima.Bili su poželjni ti primerci za strana tržišta jer su bili kvalitetniji i bolje opremljeni nego ona za Rusko tržište.Bilo je prestiž da na autu piše "Lada" a ne "Žiguli"
Istraži malo Rusku autoindustriju stvarno su imali zanimljivih prototipova i sportskih automobila samo politika i nerazumevanje stranačkih lidera a i često ljubomora prema inžinjerskoj kreativnosti je učinila da velika većina toga ostane samo na papiru ili par prototipova.

User avatar
fap
Posts: 3527
Joined: 19 Feb 2017, 21:31

Re: Razni klipovi

Post by fap » 15 Feb 2020, 09:12

Najmanji problem je napraviti prototip.A posle treba taj da krene u proizvodnju e tu je mnogo veci problem.Koliko ce ta proizvodnja kostati i ko bi onda po tim cenama kupovao auto.E tu im je bio najveci problem i zato i nije dolazilo do.serijske prizvodnje.

User avatar
Renault Terminator
Posts: 2842
Joined: 18 Feb 2017, 10:17
Location: Linz,Austrija

Re: Razni klipovi

Post by Renault Terminator » 15 Feb 2020, 10:28

Ima dosta istine u tvome tekstu,nije sporno...
Nije Kremlj kriv za samu eksploziju,Kremlj je kriv za kasnije nakon eksplozije,sto su cutali,krili,lagali..
Powered by Renault.
Image

User avatar
Renault Terminator
Posts: 2842
Joined: 18 Feb 2017, 10:17
Location: Linz,Austrija

Re: Razni klipovi

Post by Renault Terminator » 15 Feb 2020, 14:24

Powered by Renault.
Image

User avatar
Renault Terminator
Posts: 2842
Joined: 18 Feb 2017, 10:17
Location: Linz,Austrija

Re: Razni klipovi

Post by Renault Terminator » 15 Feb 2020, 21:22

Sa boljim kamionom nisam radio a i bolji kamion od ovoga nisam vozio.Strasno vozilo...
Powered by Renault.
Image

User avatar
Renault Terminator
Posts: 2842
Joined: 18 Feb 2017, 10:17
Location: Linz,Austrija

Re: Razni klipovi

Post by Renault Terminator » 16 Feb 2020, 09:26

Renault bi mogao da zatvori jednu fabriku u Francuskoj


Samo što je predstavio (loše) finansijske rezultate za prethodnu godinu, što je i bilo očekivano na osnovu periodičnih izveštaja koji su prezentovani tokom 2019, krenule su spekulacije analitičara u pogledu budućih poteza rukovodstva galskog koncerna.
Prodajne brojke su splasnule za 3,4% (na 3,8 miliona isporuka), dok su za isti procenat (3,4%) pali i prihodi iz poslovanja na sumu od 55,4 milijardi evra. Povrh svega, Renault grupa je, po prvi put tokom poslednje decenije, iskazala gubitak u visini 141 miliona evra, uz pad stope poslovne dobiti sa 6,3 na 4,8%.
S ciljem uspostavljanja stabilnih finansijskih performansi, marka je objavila program drastične štednje. Situacija je poprilično hitna, pa proizvođač neće čekati da se prsti novog izvršnog direktora Luke de Mea, stope s dirigentskom palicom, što će početi da se događa nakon 1. jula kada on preuzme dužnost, već će se sa planiranjem krenuti odmah, uz početak primene u maju.
Renault naglašeno želi da snizi svoje poslovne rashode za oko dve milijarde evra, odnosno za oko 20%. Kako bi ovo bilo moguće, neophodno je da Francuzi preispitaju ugovore sa svojim podizvođačima, kao i da analiziraju industrijske alate koje koriste u proizvodnji.
Klotil Delbo, kao vršilac dužnosti generalnog direktora nije isključila čak ni moguće zatvaranje jedne od fabrika: “Ne isključujemo niti jednu meru, pošto smo proizvodne kapacitete usaglašavali s višim nivoima tražnje u odnosu na danas aktuelne.”
Čak i bez njenog obrazloženja, opcija zatvaranja neke od fabrika bila je realna, a posebno je to sada, jer svi znamo da „gde ima dima, ima i vatre“. Podsetićemo da francuska grupacija poseduje 40 proizvodnih kompleksa širom sveta, od kojih je celo tuce locirano u Francuskoj, gde se proizvode putnički automobili i laka komercijalna vozila, odlivci, motori, menjači…
Potencijalno zatvaranje najozbiljnije preti fabrici u Duiju, koja je zadužena za velike modele Renaulta, dok je verovatno najugroženiji Flins, gde sa traka silaze Nissan Micra i Renault Zoe. Naime, ova fabrika je već viđena za obustavu poslovnih aktivnosti još pre par godina, dok se priča sada aktueliziju time što je ovaj pogon ostao bez Clija, čija je montaža realocirana u turske i slovenačke fabrike.
Klotil Delbo je skrenula pažnju i na neminovnost pogoršanja okolnosti koje će dotaći i interese radničke klase: “Potpuno je jasno da nećemo biti u prilici da ostvarimo ciljane uštede, a da pritom ne naškodimo interesima niti jednog od ukupno 180.000 radnika na našem platnom spisku”.
Francuzi su svesni neophodnosti munjevite reakcije jer se ne očekuje ništa bolja finansijska situacija ni u aktuelnoj godini, a stvari još crnjim čini koronavirus, koji je već stavio katanac na bravu fabrike grupacije u Kini.
Powered by Renault.
Image

User avatar
Renault Terminator
Posts: 2842
Joined: 18 Feb 2017, 10:17
Location: Linz,Austrija

Re: Razni klipovi

Post by Renault Terminator » 17 Feb 2020, 19:04

🇷🇸🇷🇺
Powered by Renault.
Image

User avatar
Renault Terminator
Posts: 2842
Joined: 18 Feb 2017, 10:17
Location: Linz,Austrija

Re: Razni klipovi

Post by Renault Terminator » 20 Feb 2020, 12:24

To je i nas heroj🇷🇺
Powered by Renault.
Image

User avatar
Interceptor
Posts: 484
Joined: 01 Oct 2017, 08:41

Re: Razni klipovi

Post by Interceptor » 20 Feb 2020, 18:42

Jbt koja propaganda...ni Vučić im nije ravan.

User avatar
Renault Terminator
Posts: 2842
Joined: 18 Feb 2017, 10:17
Location: Linz,Austrija

Re: Razni klipovi

Post by Renault Terminator » 21 Feb 2020, 08:05

Powered by Renault.
Image

Post Reply