Razni klipovi

User avatar
Renault Terminator
Posts: 2852
Joined: 18 Feb 2017, 10:17
Location: Linz,Austrija

Re: Razni klipovi

Post by Renault Terminator » 29 Jan 2020, 11:56

Luka de Meo je novi šef Renaulta!



Francuski proizvođač odabrao je za šefa nekadašnjeg izvršnog direktora Seata.
Dosadašnji privremeni izvršni direktor – Klotild Delbos, vršiće tu funkciju sve do 1. jula kada će na čelo Renaulta stati sposobni italijanski menadžer. No, kako se Delbosova dobro pokazala na ovoj poziciji, upravni odbor francuske marke insistirao je da ona dobije ulogu zamenika izvršnog direktora.
Unajmljivanje De Mea trebalo bi da bude potvrđeno na skupštini akcionara u aprilu, ali se ne veruje da će tu biti nekih ozbiljnijih problema.
Luka de Meo je pre Renaulta vodio španski Seat, kao deo VW grupacije. Ovaj menadžer uspeo je da udahne novu snagu brendu iz Barselone pre svega tako što je uspeo da pronađen identitet za Seat u okviru čitave grupacije. Pametno plasiranje novih modela uz poseban naglasak na mlađe potrošače doveo je špansku marku do rekordne prodaje u 2018. godini, kada je isporučeno više od pola miliona vozila.
Dolazak u Renault, zapravo je povratak za De Mea jer je ovde i počeo svoju karijeru u automobilskoj industriji davne 1992. godine. Nakon toga radio je u Toyoti i Lexusu, potom prelazi u FCA gde je radio za Alfa Romeo, Abarth i Fiat. U VW grupu prelazi 2009. godine gde je prvo bio zaposlen u samom Volkswagenu, potom Audiju da bi slavu pronašao kao šef Seata.
Francuski mediji u prvi plan ističu činjenicu da De Meo “razume francusku i japansku kulturu” i njihov biznis sistem. Od italijanskog menadžera očekuje se da pre svega uspe da stabilizuje poljuljanu alijansu sa Nissanom, koja je značajno narušena od skandala sa Karlosom Gonom.
Luka de Meo je rođen 1967. godine u Milanu, pored maternjeg jezika govori i: engleski, španski, francuski i nemački.
Powered by Renault.
Image

User avatar
Renault Terminator
Posts: 2852
Joined: 18 Feb 2017, 10:17
Location: Linz,Austrija

Re: Razni klipovi

Post by Renault Terminator » 29 Jan 2020, 15:51

Ko je bio evropski bestseler u prošlom mesecu?



Jedno od iznenađenja na listi najprodavanijih automobila u Evropi u decembru 2019. godine jeste Tesla Model 3.
Uz odličnu prodaju Modela 3 skočio je udeo električnih automobila na tržištu koji je u decembru iznosio 11%. Ipak, segment koji dominira na Starom kontinentu jeste SUV niša – čak 42% novih automobila došlo je iz te klase.
Evropsko tržište novih automobila ubeležilo je veliki rast prodaje od čak 21% u decembru. U proteklom mesecu Evropljani su kupili 1,26 milion vozila.
Uprkos SUV trendu i rastu potražnje za električnim modelima, na prve dve pozicije nalaze se dva hedžbeka. Neprikosnoven je VW Golf koji je u decembru prodat u 30.652 primerka (+3%), dok je na drugom mestu Renault Clio sa 27.516 isporučenih jedinica (+6%). Top 3 zaokružuje Tesla Model 3 koji je stigao do 22.118 novih vlasnika!
Ogroman rast prodaje ubeležio je Ford Kuga (157%) za koji se u decembru odlučilo 22.045 kupaca. Razloga za zadovoljstvo imaju i u rumunskoj Daciji, jer je njihov Duster završio kao petoplasirani sa 20.933 prodata primerka (+59%).
Što se tiče premijum brendova, najprodaniji automobil u prethodnom mesecu u Evropi bila je Mercedesova A klasa (14.809, -4%), dok je na drugom mestu sa ogromnim rastom potražnje bio BMW Serije 3 (13.587, +127%). Trećeplasirani je bio još jedan model plavo-belog propelara – Serija 1 sa 11.810 isporučenih jedinica što je za 11% bolji rezultat nego što je ubeleženo u decembru 2018. godine.

Top 15 najprodavanijih automobila u Evropi u decembru:

VW Golf – 30.652, +3%
Renault Clio – 27.516, +6%
Tesla Model 3 – 22.118
Ford Kuga – 22.045, +145%
Dacia Duster – 20.933, +59%
Renault Captur – 20.299, +33%
Nissan Qashqai – 19.726, +47%
Dacia Sandero – 19.206, +19%
VW Polo – 18.263, -25%
Peugeot 208 – 17.612, +19%
VW Tiguan – 16.172, +16%
Škoda Octavia – 16.033, +15%
Ford Focus – 15.535, 0%
Peugeot 3008 – 14.999, + 11%
Mercedes A klase – 14.809, -4%

Kada je reč o samim proizvođačima, u decembru je u Evropi kolo vodio naravno Volkswagen 134.178 prodatih automobila uz rast od 14%. Na drugom mestu je Renault sa 96.558 prodatih vozila (+23%), dok je na trećoj poziciji Ford sa 79.641 dostavljenim automobilom (+20%).
Interesantno je da su u Top 5 čak dve premijum marke. Na četvrtom mestu je BMW koji je u decembru 2019. godine Evropljanima prodao 77.636 automobila (+21%), dok je peto mesto rezervisano za Mercedes koji je isporučio 74.753 vozila (+12%).

Top 15 najprodavanijih brendova u Evropi u decembru 2019. godine:

Volkswagen – 134.178, +14%
Renault – 96.558, +23%
Ford – 79.641, +20%
BMW – 77.636, +21%
Mercedes – 74.753, +12%
Peugeot – 73.383, +14%
Škoda – 58.627, +25%
Audi – 57.710, +30%
Dacia – 51.597, +30%
Toyota – 50.333, +21%
Fiat – 45.011, +22%
Hyundai – 44.141, +24%
Citroen – 43.251, +12%
Kia – 36.659, +40%
Opel – 35.619, -35%
Powered by Renault.
Image

User avatar
fap
Posts: 3527
Joined: 19 Feb 2017, 21:31

Re: Razni klipovi

Post by fap » 29 Jan 2020, 16:03

Imas temu automobili ne znam sto kacis ovde te vesti.

User avatar
Renault Terminator
Posts: 2852
Joined: 18 Feb 2017, 10:17
Location: Linz,Austrija

Re: Razni klipovi

Post by Renault Terminator » 29 Jan 2020, 17:35

Pre 30 godina rođen je Renault Clio Mk1.


U to vreme, Renault se borio s raznim problemima, a Clio je stigao kao odgovor na neke od njih.
Clio je odmah dobio pred sebe težak zadatak – biti dostojan naslednik čuvenog Renaulta 5. Prva generacija čuvenog francuskog hedžbeka debitovala je na Salonu automobila u Parizu 1990. godine i momentalno je bila hit među pripadnicima sedme sile.
Tako je Clio već naredne godine izabran za evropski automobil godine! Ovaj mali gradski automobil krasila je značajno prostranija kabina od nekadašnje “petice”, te je svestranost bila najveći adut prve iteracije Clija.
No, nije Renault želeo da Clio bude samo dosadan automobil za svakodnevnu upotrebu. Tako je već 1991. godine plasirana verzija 16S koja je koristila 1,8-litarski agregat sa 16 ventila. Ovaj motor razvijao je 140 ks, a cela performantna varijanta zamišljena je kao direktan konkurent za Peugeot 205 GTi.
Zapravo Clio Mk1 bio je jedan od retkih gradskih automobila koji su u to doba mogli pohvaliti s nekoliko specijalnih izdanja. Pored pomenute 16S varijante, 1993. godine na scenu stupa još prestižniji performantni model. U pitanju je Clio Williams, koji iako nosi ime F1 tima Williams nije nastao u saradnji sa njima.
Jednostavno u Renaultu su želeli da iskoriste svoje sponzorstvo pomenute ekipe u marketinške scrhe, što se na kraju ispostavilo kao fenomenalan potez. Tako je od početnih planiranih svega 3.800 primeraka došlo do proširenja serije za više od 1.500 jedinica. Sve zbog velike potražnje. Upravo zbog toga će Renault kasnije plasirati još dve verzije ovog automobila, te će ukupan broj napravljenih vozila preći 16.000.
Clio Williams koristio je atmosferski 2,0-litarski agregat sa četiri redno postavljena cilindra. Ovaj motor razvijao je 150 ks i 175 Nm, te je omogućavao odlične performanse za to doba – maksimalna brzina iznosila je 215 km/h.
Danas, svetski stručni mediji, a pogotovo oni u Velikoj Britaniji, ističu Clio Williams kao jedan od najboljih hot heč modela ikada napravljenih.

Luksuzni i električni Clio

Oznaka Baccara koju je Renault koristio za svoja luksuzna izdanja našla je svoje mesto i u gami prve generacije popularnog hedžbeka.
Tako je Clio Baccara bio retko raskošan automobil za segment u kojem se nalazio. Ovaj model odlikovala je obilata upotreba kože unutar vozila, kao i implementacija umetaka od drveta – tačnije od oraha. Clio Baccara isprva je pokretao 1,7-litarski agregat sa karburatorom i 92 ks, a zatim 1,8-litarski motor sa direktnim ubrizgavanjem i 95 ks.
Uprkos modernom jurišu ka elektrifikaciji, malo je poznata činjenica da je Clio i u ovome bio jedan od pionira u Evropi. Tako je Renault daleke 1991. godine predstavio Clio Electric, kako sam naziv kaže električno izdanje ovog automobila. Naravno, tada je tehnologija bila značajno drugačija nego danas, te je ovaj automobil imao autonomiju kretanja od svega 80 kilometara.

Kraj karijere

Clio Mk1 završio je svoju proizvodnju u Evropi 1998. godine, a nasleđuje ga Clio druge generacije. Ipak, prvobitni hedžbek proizvodio se u Kolumbiji sve do 2001. godine.
Prva iteracija Clija obezbedila je Renaultu velike prihode, jer je prodaja bila na odličnom nivou, ne samo u Evropi, već i na drugim kontinentima. Francuzi su “u trku” rešavali probleme sa Cliom, a kada su nakon više blagih izmena izgleda shvatili da će ovaj model uskoro postati zastareo, dali su se na posao i stvorili Clio mk2.
Danas je Clio jedan od stubova Renaulta i kao takav ima veliku odgovornost. Stoga će biti interesantno videti kako će Clio izgurati elektrifikaciju i da li će se jednog dana transformisati u isključivo električni automobil, uostalom te električne “gene” vuče još iz devedesetih godina prošlog veka.
Powered by Renault.
Image

User avatar
fap
Posts: 3527
Joined: 19 Feb 2017, 21:31

Re: Razni klipovi

Post by fap » 29 Jan 2020, 18:05

I gde je ovde klip?????
Tema je razni klipovi.
Vedeo ne klipovi od motpra😂

User avatar
Interceptor
Posts: 485
Joined: 01 Oct 2017, 08:41

Re: Razni klipovi

Post by Interceptor » 29 Jan 2020, 20:16

A klip kukuruza :lol:

User avatar
Renault Terminator
Posts: 2852
Joined: 18 Feb 2017, 10:17
Location: Linz,Austrija

Re: Razni klipovi

Post by Renault Terminator » 01 Feb 2020, 16:50

Powered by Renault.
Image

User avatar
Renault Terminator
Posts: 2852
Joined: 18 Feb 2017, 10:17
Location: Linz,Austrija

Re: Razni klipovi

Post by Renault Terminator » 03 Feb 2020, 17:06

Renault Megane IV – restilizacija



Restilizovani Renault Megane dolazi s „plug-in“ hibridnom varijantom.
Već je četiri i po godine prošlo od lansiranja Meganea IV, tako da je bilo krajnje vreme za osveženje. Sada stiže s elegantnijim stajlingom, modernizovanom instrument tablom s novim ekranima i sistemom poluautonomne vožnje. S tehničkog aspekta, glavni događaj predstavlja E-Tech „plug-in“ hibrid.
Lansiran krajem 2015., Megane 4 je ušao u „zrelo“ doba, a dolazak novih generacija rivala, poput VW Golfa i Seat Leona, svakako ga neće učiniti mlađim. Dakle, Renault je morao da restilizuje svog predstavnika u C segmentu, koji će u prodajne salone pristići početkom leta.

Šta se sve menja?

Spoljašnjost

Kao i u slučaju ostalih modela iz ere Lorensa van den Akera, direktora dizajna u kompaniji Losange, i Megane će proći kroz suptilne izmene. To se pre svega ogleda u dodatnoj dozi elegancije oličenoj u masci hladnjaka s kaskadnom temom i više hroma, kao i oštrijim linijama svetala za maglu. Restilizovani Megane od prvobitne verzije dobija kompletno LED osvetljenje.
Što se zadnjeg dela tiče, signalne LED grupe su takođe rafiniranije, sa dinamičkim pokazivačima pravca. Tu su i novi naplaci od 16 do 18 cola, a kupci će moći da biraju i između 10 boja karoserije, uključujući tri nove: solarno bakarnu, baltičko sivu i planinsko sivu. GT Line će se transformisati u RS Line, s novim prednjim odbojnikom, koji preuzima F1 sečivo u boji aluminijuma.

Unutrašnjost

I ovde je na delu evolutivni princip. U više pozicioniranim verzijama, Megane konačno dobija kompletnu digitalnu instrumentaciju u vidu ekrana od 10,2 inča, koji prikazuje i satelitsku navigaciju. Centralna konzola će ugostiti ekrane info-zabavnog sistema od 8,7 do 9,3 inča, u zavisnosti od nivoa opreme. Ujedno, bolje je optimizovan prostor s tasterima za prečice. Kontrola klima uređaja je dizajnirana tako da prikazuje temperaturu na točkićima.

Oprema

Renault će modernizovati tehnološki sadržaj Meganea, da bi nadoknadio „razliku u godinama“ u odnosu na mlađe rivale. Ono što je značajno je uvođenje polu(autonomne) vožnje nivoa 2. Naravno, reč je o adaptivnom tempomatu i sistemu održavanja vozila u voznoj traci.
Adaptivni tempomat dobija funkciju zaustavljanja i ponovnog pokretanja (automobil se potpuno zaustavlja i ponovo pokreće u roku od tri sekunde). Sistem autonomnog kočenja dobija funkciju detekcije pešaka, dok tehnologija monitoringa „mrtvog ugla“ poboljšava preciznost i domet, zahvaljujući novim radarskim senzorima. Takođe, omogućava detekciju vozila prilikom izlaska iz parkinga.
Što se multimedije tiče, vlasnici restilizovanog Megane će moći da uživaju u novom Easy Link sistemu s interfejsom inspirisanim svetom pametnih mobilnih telefona. Ovaj sistem je dostupan sa 7,0-inčnim ekranom (sa ili bez navigacije) i 9,3-inčnom jedinicom, koja je standardno kompatibilna s Apple Car Play i Android Auto funkcijama.

Ispod haube

Megane je već revidirao svoju ponudu motora s prelaskom na WLTP standard. Osnovu ponude čini 1.3 TCe, dostupan u verzijama sa 115, 140 i 160 ks. Renault uvodi i ulaznu jedinicu od 100 konja, koja je uz onu sa 115, standardno uparena sa šestostepenim ručnim menjačem. Motor od 160 ks sarađuje u sinergiji sa sedmostepenom EDC transmisijom. Što se motora od 140 ks tiče, Renault kupcima ostavlja da biraju kada je o menjačima reč. Renault najavljuje dolazak novih 1.0 TCe od 120 ks krajem godine.
Boje dizela brani 1.5 Blue dCi s nivoima snage od 95 i 115 ks. Potonji nudi opcioni, sedmostepeni EDC. Očigledno je da je ovde učinjen prvi korak ka postepenoj eliminaciji dizela iz ponude, jer motora od 150 konja više nema.
Važnu vest predstavlja dolazak hibridne E-Tech varijante s mogućnošću punjenja. Ovaj sklop Megane deli s Capturom, a čini ga 1,6-litarski četvorocilindarski benzinac i dva elektromotora. Maksimalna snaga iznosi 160 konja. Baterija je kapaciteta 9,8 kWh. Renault je najavio autonomiju od 50 kilometara čisto na električni pogon u mešovitom ciklusu. Emisija CO2 hibridnog modela se svodi na 40 grama ovog nepoželjnog gasa po pređenom kilometru. U početku, hibridni sklop će biti u ponudi isključivo kod karavana.

RS

Standardni RS model dobija snagu Trophy verzije, tako da „konjica“ 1.8 Turba „skače“ sa 280 na 300 ks. Maksimalni obrtni moment raste na 400 Nm (u verziji s manuelnim menjačem) odnosno 420 Nm (EDC). Izduvni sistem dobija mehanički ventil u cilju isporuke atraktivnijeg zvuka.
Trophy ostaje na 300 ks. Odlikuje ga „Cup“ šasija, rezervisana isključivo za njega. Podrazumeva 10% kruće horizontalne stabilizatore, kruće amortizere za 25% i opruge za 30%. Torsen mehanički diferencijal s ograničenim proklizavanjem je takođe u igri, kao i lakši prednji kočni diskovi i crvene čeljusti koje potpisuje Brembo.

Image

Image

Image

Image

Image

Image
Powered by Renault.
Image

User avatar
Renault Terminator
Posts: 2852
Joined: 18 Feb 2017, 10:17
Location: Linz,Austrija

Re: Razni klipovi

Post by Renault Terminator » 03 Feb 2020, 18:29

Powered by Renault.
Image

User avatar
Renault Terminator
Posts: 2852
Joined: 18 Feb 2017, 10:17
Location: Linz,Austrija

Re: Razni klipovi

Post by Renault Terminator » 05 Feb 2020, 15:56

Powered by Renault.
Image

Post Reply