Razni klipovi

iceman036
Inženjer
Posts: 2562
Joined: 16 Feb 2017, 22:30
Location: Praha 3

Re: Razni klipovi

Post by iceman036 » 11 Mar 2020, 12:09

A sto da ne bude kupe? Uostalom Alfa 1300 GTA Junior se vodi kao kupe ali ajd sad.
https://en.wikipedia.org/wiki/Alfa_Romeo_GTA
Generalno ta Alfa nikad nece biti popularna ni malo kao 156GTA ni kao bilo koji GTA jer je ocajna i ima V6 motor, e sad ne pametujte vec se samo setite da je za na zalost ugaseni (najlepsa Alfa na svetu, posle nje 8C za mene) 159 u verziji GTA trebao da ima detjunirani V8 iz F430. A ovde pod ovom haubom moze i V12 ali...
Porse 992 Turbo ima 650ks ova Alfa bi morala makar do 600 da ide ako hoce da parira nemcima pogotovu AMGu i M odeljenju pa i AudiSportu.
A oznaka Autodelta? Cemu?
I da o italijanskom dizajnu - ukusi su razliciti ali kada se pogleda gama svih proizvodjaca normalnih putnickih automobila, na zalost ni jedan italijanski vise ne bode oci kao ranije. Dobro ajde Giulija malo, videh juce belu, ali nista posebno zaista. Cak i u toj crvenoj mi deluje nekako ne znam kao da joj fali nesto...

User avatar
Interceptor
Posts: 410
Joined: 01 Oct 2017, 08:41

Re: Razni klipovi

Post by Interceptor » 11 Mar 2020, 17:01

Pa možda neće biti popularna kao 156GTA jer ni standardni model nije toliko popularan.Dostići popularnost 156-ice je za sada nemoguća misija za bilo koju Alfu.8C jeste verovatno najlepša Alfa a 159 pa opet sve je u oku posmatrača,po meni nije ni od 156 lepša a nebi je ni stavljao u istu rečenicu sa 8C.156GTA nikad nije ni ozbiljno razmatrana sve su to bile samo spekulacije ali opet do pre par meseci ni Giulia GTA nije planirana pa eto je sad.Bila je 159 sa najjačim motorom koji su tada imali 3.2 jts a bila je i Brera i Spder.
Što se tiče 1300 GTA junior jeste to kupe ali i u standardnoj verziji je kupe.Malo nezgrapno sam napisao ali poenta mog komentara je trebalo da bude da nisu zbog GTA verzije pravili od limuzine kupe.Svaka GTA verzija je pravljena na bazi karoserije iz serijske proizvodnje.
Što se tiče pariranja Nemcima sa performansama pa stim nema problem ni QV Giulia tako da ova olakšana i malo tunirana može samo da potvrdi rezultate.

iceman036
Inženjer
Posts: 2562
Joined: 16 Feb 2017, 22:30
Location: Praha 3

Re: Razni klipovi

Post by iceman036 » 11 Mar 2020, 17:45

156GTA nije ozbiljno ramatran? Pa zasto je onda napravljen?
159 GTA je nazalost dosao na red u vreme kada je krenula kriza 2008. i neko prepametan je rekao, a ne to nece proci. Uostalom, cemu prototip, radni, koji je bio funkcionalan ako nije ozbiljno razmatran? I kako ce 3.2L V6 da bude bolje od 3.6 V8 i to sa tada i vise nego respektabilnih 450+ konjskih snaga i pogonom na sva cetiri tocka? U redu, ali ja bih igrao na tu varijantu, kao sto su igrali sa QV Giuliom pa se pokazalo da moze, a ubedjen sam da bi 159 GTA mnogo bolje prosao nego sto sada prolazi Giulia i sto ce prolaziti. A o performansama, pa videcemo, kada prodje vreme koliko ce zadrzati kvalitet Giulia a koliko AMG ili neki S Audi. Vec sama cinenjica da Giulia gubi na vrednosti nakon kupovine i da vec ima da se nadje za male pare mnogo govori o tom autu.
Usput da spomenem da je Brera koncept imao Maseratijev V8 od 400KS te 2002. na premijeri u Zenevi i makaze vrata. Civilna Brera ne znam, nikako mi nije legla. Spajder mnogo vise baziran na njoj.
I kao sto rekoh vec, mogla je malo kupe forma da se ubaci u tu Giuliu, cisto da dobije na atraktivnosti. Ovako, deluje kao QV na steroidima.

User avatar
Interceptor
Posts: 410
Joined: 01 Oct 2017, 08:41

Re: Razni klipovi

Post by Interceptor » 11 Mar 2020, 19:43

Greška moja trebalo je da piše 159GTA,na 159 sam mislio da nikad ozbiljno nije razmatran iako su testirali neke V8 Maseratijeve motore ali čelnici nikad nisu nameravali da daju zeleno svetlo.159-ka je od starta patila od prevelike težine a i od boljki koje je zadobila sa brakom Fiata i GM gde je od Opela dobila prevazidjene benzince i loše menjače.
Što se nove Giulie tiče pa baš ne vidim da gubi na vtrednosti više od konkurencije čak suprotno.Ne znam gde si video da se može kupiti za bagatelu.Čak ni Giulieta nije gubila vrednost i ne gubi kao nekadašnje alfe.

User avatar
Renault Terminator
Posts: 2188
Joined: 18 Feb 2017, 10:17
Location: Linz,Austrija

Re: Razni klipovi

Post by Renault Terminator » 11 Mar 2020, 20:14

Da se malo umijesam...

Alfa Romeo Giulia GTA Coupe na digitalnom renderu.


Kupe varijanta Giulije u GTA izdanju bila bi pun pogodak, makar kada je reč o estetskom doživljaju.
No, veoma su male šanse da ćemo ovako nešto i videti u serijskoj proizvodnji. Alfa je nezainteresovana za kupe modele, jer kako kažu, globalna potražnja za istima je u padu. To je činjenica, ali ne znači da bi Giulija GTA u kupe formatu bila komercijalni promašaj.
U skladu sa tim su i odluke italijanskog brenda da se odrekne dva najavljena kupea, modela GTV i 8C. Umesto ovih potentnih automobila Alfa će plasirati dva SUV-a, što bi trebalo da pomogne da se poboljšaju dramatično loši prodajni rezultati.
Dizajner Aksijonov Nikita pustio je mašti na volju i rešio da nam da svoju viziju Giulije GTA Coupe. Gledajući ove rendere ostaje duboka žal što će ovakav automobil ostati samo u domenu digitalnih ostvarenja.
Alfa je nedavno predstavila Giuliju GTA, koja već sada “na papiru” važi za najperformantniji model u segmentu. Biće napravljeno svega 500 primeraka, a demonstraciju moći očekujemo uskoro, najverovatnije na Nirburgringu.

Image

Image

Image
Powered by Renault.
Image

iceman036
Inženjer
Posts: 2562
Joined: 16 Feb 2017, 22:30
Location: Praha 3

Re: Razni klipovi

Post by iceman036 » 11 Mar 2020, 20:21

Za 159 se slazem da je GM platfotma bila promasaj ali to je moglo lepo da se ispegla, nije to toliko losa osnova koliko je Alfa tada krenula da pada. Pravi razlog? Pa los odnos menadzmenta prema kontroli kvaliteta. Alfa je imala sve mogude resurse na raspolaganju u FIATu i Ferariju i dosli smo do toga da pred pojavu Giulie Alfa zapravo nema nista. Da ovo, za 159 GTA je bas bio planiran iskljucivo Ferarijev V8, ne taj u izvedbi Maserati, razlike su minorne, ali ime je zvucnije. Kao sto se sada Giulia hvali sa V6 motorom iz Maranela koji je zapravo trebao da pokrece Kaliforniju T i Portofino ali bi narusio imidz propetom konjicu.

A sto se Giulie tice evo malo informacija iz juna/jula prosle godine
The heavily publicized Giulia sedan, which shares its expensively developed rear-drive architecture with the Stelvio, saw its sales fall 44 percent to 5767 registrations across Europe.

There was more bad news in the US, where it sold 9037 cars in the first half; down on the 12,265 it sold in 2018.
https://www.forbes.com/sites/michaeltay ... 6ed3b92d08

O Djuliji
https://www.autotrader.com/car-news/alf ... 4979919996
Uzevsi u obzir da je sada 2020. i da je ovo iz marta prosle godine, cene su verovatno prilicno nize, znaci oko 50-55 hiljada USD za Giuliju. Doduse ovde se prica o QV verziji za civilne treba prekopati jos malo.

A Djulijeta ima da se nadje i ispod 10.000e polovna, nova naravno ne, ali kao polovnjak...Pa bas je nesto ljiudi ne vole, ali za pohvalu je da ne kude toliko kvalitet.
Jos malo o dizajnu - Djulijeta bi morala da pretrpi bas dobar restajling a Giulia je vec osvezena za ovu godinu.

User avatar
Interceptor
Posts: 410
Joined: 01 Oct 2017, 08:41

Re: Razni klipovi

Post by Interceptor » 11 Mar 2020, 20:58

Kad pogledaš polovnjake na Mobile De tamo Giulia dobro drži cenu,čak i bolje od konkurencije.Što se Giuliete tiče i osveženja izgleda od toga nema ništa povlače je iz proizvodnje.Baziraće se na SUV modele i valjda će nastaviti sa Giuliom.
Naravno slažem se i ja da bi kupe verzija Giulije bila pogodak ali samo sam naglašavao da do sad nisu menjali karoserije za GTA modele.

User avatar
Interceptor
Posts: 410
Joined: 01 Oct 2017, 08:41

Re: Razni klipovi

Post by Interceptor » 12 Mar 2020, 07:51

Evo da ne bude da u temi za klipove samo diskutujemo...Apropo pariranju performansama Nemačkoj konkurenciji.


User avatar
Renault Terminator
Posts: 2188
Joined: 18 Feb 2017, 10:17
Location: Linz,Austrija

Re: Razni klipovi

Post by Renault Terminator » 13 Mar 2020, 14:45

Zanimljivost dana: Renault Safrane Biturbo.




Francuski as iz devedesetih godina 20. veka bio je odgovor na nadmoć Nemaca u ovoj kategoriji.
Nadmetati se sa Nemcima u premijum segmentu je ogroman izazov. Pojedinosti zašto je ovo tako težak zadatak morale bi se objašnjavati u jednom dugačkom tekstu, no uprkos svemu tome, Francuzi se nikada nisu plašili da se upuste u okršaj sa Germanima.

Takav je slučaj bio i sa Renault Safraneom. Kada se pojavio daleke 1992. godine, pomenuti automobil bio je pre svega daleko originalnijeg izgleda od svih drugih sedan modela na tržištu, a osim toga on nije ni bio pravi sedan, već je imao peta vrata, čime je i praktičnost podignuta na viši nivo.
Najsnažniji motor sa kojim je isprva dolazio Safrane bio je 3,0-litarski redni šestak koji je isporučivao 123 kW odnosno 167 konjskih snaga. Renault je smatrao da je potrebna još potentnija varijanta ovog modela, a kako sami nisu znali šta tačno da učine kako bi sve to podigli na još veći nivo, obratili su se tjunerima.
I to iz Nemačke! Kompanije Hartge i Irmscher dobile su zadatak od Renaulta da učine Safrane daleko bržim. Što je francuska marka tražila, to je i dobila. Safraneov trolitarski agregat dobio je pojačanje u vidu dva turbo punjača, te je sada snaga motora iznosila 262 konjske snage.
Odbačen je sistem pogona na prednje točkove, pa se snaga uz pomoć petostepenog manuelnog menjača prenosila na obe osovine. Kako je sam Safrane i pre ovih izmena bio masivan automobil, postavljeno je vazdušno ogibljenje, što je bilo nečuveno za automobil tog tipa na početku poslednje decenije dvadesetog veka.
Tako je 1994. godine na scenu stupila nova varijanta Renaultovog modela, koja je nosila naziv Safrane Biturbo. Uprkos ozbiljnim promenama koje su se odigrale pod haubom, ovaj automobil i dalje je imao sporije ubrzanje od konkurencije sa druge strane Rajne. Safrane Biturbo je ubrzavao do 100 km/h za 7,3 sekunde, dok je recimo Audi 100 S4 isti sprint obavljao za 6,2 sekunde.
Iako je u kabini posedovao sav luksuz tog doba i dodatno opremu koja će tek godinama kasnije postati standard kod drugih, jeftinijih modela Renaulta, Safrane Biturbo je loše prošao na tržištu.
Od 1994. do 1996. godine napravljeno je svega 806 primeraka ovog automobila. Apsolutni tržišni neuspeh, no to ne remeti sliku o Renaultovom asu. Danas je on poželjan i skupocen klasik, i seća na neka druga, reklo bi se srećnija vremena za kompletnu automobilsku industriju.
Powered by Renault.
Image

User avatar
Renault Terminator
Posts: 2188
Joined: 18 Feb 2017, 10:17
Location: Linz,Austrija

Re: Razni klipovi

Post by Renault Terminator » 14 Mar 2020, 09:54

Powered by Renault.
Image

Post Reply